Tapatalk ondersteuning

Vragen, opmerkingen, suggesties èn klachten over de website.

Tapatalk ondersteuning

Postby Sunny » 15 Jul 2012 23:02

Hoi,

Zou het mogelijk zijn om het forum aan te passen aan Tapatalk? Zie www.tapatalk.nl, phpBB wordt ook ondersteund.
Hierdoor kan je makkelijker met de app Tapatalk forums bezoeken. Heel veel sites hebben dit al gedaan en tegenwoordig wil je als smartphone bezitter graag ook makkelijk je forums bezoeken en reageren.

Just my 2 cents.

Groet,

Peter
Sunny

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2008 model

Re: Tapatalk ondersteuning

Postby MyHCH » 16 Jul 2012 20:50

De persoon die dit forum heeft opgericht en geprogrammeerd die gaat ermee stoppen. Eind dit jaar stopt de hosting. Het is nog niet duidelijk wat er daarna gebeurt. Het zou jammer zijn als het forum daarmee verdwijnt (er staat immers veel nuttige info op). Zelf weet ik 0,0 van PhP, dus helaas.
2017 Jazz:Image > 60.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby Pika » 21 Oct 2012 20:44

[offtopic]
dat is jammer om te horen (lees lezen) Je hoeft niet zoveel verstand van php te hebben gelukkig. Dit forum draait goed, en er staat veel nuttige info op. Ik hoop dat er iets te regelen valt.
[/offtopic]

tapatalk kan ondersteund worden maar dat dient geïnstalleerd te worden. Hou er wel rekening mee dat tapatalk een betaald app is.

mvg,
Pika
Image
Pika

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2007

Postby Newinsights » 13 Aug 2014 21:53

tapatalk zou idd wel handig zijn. kan hier nog eens naar gekeken worden of tapatalk ondersteund kan worden? Welke beheerder zou hier eens naar kunnen kijken? Of kan ik hier evt mee op weg helpen?
Newinsights

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010
Laguna 2.0 dci gt

Postby JeroenE » 14 Aug 2014 07:16

Ik heb zelf geen slimme telefoon dus ik heb geen idee of zulk soort apps handig zijn.

Waar ik in ieder geval niet van hou is deze licentie overeenkomst.

Een paar punten spreken mij niet aan. Zoals het feit dat ze advertenties gaan tonen. Of paragraaf 11 waarin staat dat ik verantwoordelijk ben voor allerlei juridische kosten als er een klacht is.

En toen ik paragraaf 17 las waarin staat dat tapatalk vindt dat zij het recht hebben om de overeenkomst eenzijdig aan te passen zonder dit van te voren te melden haakte ik helemaal af.

Ik zou niet weten waarom iemand met een beetje gezond verstand akkoord zou gaan met een dergelijke overeenkomst.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik tegen "plugins" ben die er voor zorgen dat het forum op een telefoon beter te lezen is, maar deze gaat het in ieder geval niet worden.
JeroenE

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid

Postby Newinsights » 15 Aug 2014 19:06

dat met die advertenties wil zeggen dat ze advertenties kunnen displayen op je site waar je vervolgens ook zelf de inkomsten van krijgt. Daarnaast kan je het uitzetten:

Q: I have a no ad policy on my forum. Do I have to include ads on Tapatalk?
A: In a word, No. We fully believe that when it comes to your forum, only you should decide if you want to display ads and earn revenue from Tapatalk. If you do not want to display any ads, with one click in Tapatalk’s Forum Owner Dashboard you can choose to turn them off completely across your entire forum.

Q: How much does it cost?
A: Activating Tapatalk on your forum is completely free and there is no obligation to remain on the service or to display ads. We also offer a Branded (Build Your Own) App Program starting at just $69/month.

verder weet ik ook niet of het dan enkel gaat om advertenties in de tapatalk applicatie, maar het is in elk geval uit te schakelen.

mbt die andere zaken...
Newinsights

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010
Laguna 2.0 dci gt

Postby JeroenE » 16 Aug 2014 07:26

Het is leuk dat ze dat in de FAQ zetten, maar in de licentie overeenkomst staat gewoon dat ze advertenties mogen tonen. Als ze morgen besluiten dat gewoon altijd te doen dan heb je gewoon pech want daar ben je mee akkoord gegaan...

Op inkomsten uit advertenties zit ik ook niet te wachten. Ik heb er verder weinig verstand van, maar ik heb ook niet de illusie dat je daar (met deze site) werkelijk ooit iets voor betaald gaat krijgen.
2011 HJH Elegance : Image => Image
2006 Mitsubishi Colt: Image => Image
JeroenE

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid

Postby civicmobiel » 16 Aug 2014 11:42

JeroenE wrote:Het is leuk dat ze dat in de FAQ zetten, maar in de licentie overeenkomst staat gewoon dat ze advertenties mogen tonen. Als ze morgen besluiten dat gewoon altijd te doen dan heb je gewoon pech want daar ben je mee akkoord gegaan...

Op inkomsten uit advertenties zit ik ook niet te wachten. Ik heb er verder weinig verstand van, maar ik heb ook niet de illusie dat je daar (met deze site) werkelijk ooit iets voor betaald gaat krijgen.

Ik zou er ook niet aan beginnen. Er is al spam en reclame genoeg op de diverse sites ;)
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Return to Website