Pfff jij begint echt vroeg zeg... zul je mij niet gaan spotten

Maar ik kom ook regelmatig HCH's tegen op de A1. Donkerblauw en grijs enzo. En eergister een neutronblauw op de tegengestelde richting van de A1.
Je komt nu dagelijks wel HCH's tegen.
Net vakantie gehad in Zwitserland/Oostenrijk/Tsjechie, maar heb heel weinig HCH's gespot.
Die zijn daar in het heuvelachtige gebied echt zeldzaam en het is me ook duidelijk waarom. De HCH heeft moeite om de bergen/heuvels door te komen en is dus lang niet zo zuinig als in ons vlakke landje. Cruisecontrol is ook lastig aangezien die traag reageert en je dus zo van 90 naar zo', 82 tot 84km/u terug zakt voordat de computer goed reageert en dus de motor vol in de toeren gooit om weer op snelheid te komen. En pas boven op de bult heb je snelheid en schiet je dus weer door in je snelheid tot een paar km/u boven de 90 en houdt de motor weer in om op de 90km/u te komen. Oftewel, voetje gebruiken.
Helaas geen foto's meer van de HCH naast 1 meter sneeuw op de Oberalppass in zwisterland ivm een diefstal van onze laptop op vakantie.

Ook een foto met mijn Neutron Blauwe HCH naast een lichtblauwe Prius helaas weg.