Rene stelt zich voor

Voor gebruikers die vertellen over zichzelf, over hun bolide en waarom ze graag een Honda Hybrid willen hebben.

Rene stelt zich voor

Postby ubje » 29 May 2013 08:37

Hallo, ik ben Rene en ben aan het kijken of ik mijn auto ga inruilen of net. Na een beetje zoeken kwam ik bij de Civic uit.

De auto die ik nu heb heeft wat problemen als het weer slecht is, alle ramen slaan aan enzo en nog wat andere kleine dingetjes.
Ik zal hier eens gaan rondkijken of ik wat meer info kan vinden, zodat ik straks kan beslissen wat ik ga doen.

Mocht ik vragen hebben dan horen jullie het vanzelf :)
ubje

Re: Rene stelt zich voor

Postby Bassez » 30 May 2013 06:13

Hallo Rene,

Leuk dat je op dit forum komt.
Ik begrijp dat je interesse uit gaat naar een Civic Hybrid?
Zelf rijdt ik een Insight, daar ben ik nog steeds tevreden over.

Wat rijd je nu als ik vragen mag?
Bassez

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elgance

Postby ubje » 30 May 2013 11:29

Inderdaad, ik vind de Civic Hybrid wel een leuke auto voor zover ik nu alles heb gelezen en bekeken.

Op dit moment rijd ik in een Fiat Punto, ook nog niet zo gek oud die is uit 2007. Nu zit ik geregeld op de snelweg en ik heb wat moeite met inhalen en invoegen, hij komt wat vermogen tekort. Het is niet dat ik snel hoef te rijden, maar het is fijn als je nog wat over hebt voor het geval dat je iets moet gaan doen. En het feit dat deze auto wat zuiniger is speet toch ook wel mee.
ubje

Postby civicmobiel » 30 May 2013 16:22

ubje wrote:Inderdaad, ik vind de Civic Hybrid wel een leuke auto voor zover ik nu alles heb gelezen en bekeken.

Op dit moment rijd ik in een Fiat Punto, ook nog niet zo gek oud die is uit 2007. Nu zit ik geregeld op de snelweg en ik heb wat moeite met inhalen en invoegen, hij komt wat vermogen tekort. Het is niet dat ik snel hoef te rijden, maar het is fijn als je nog wat over hebt voor het geval dat je iets moet gaan doen. En het feit dat deze auto wat zuiniger is speet toch ook wel mee.

HCH is echt een fijne auto :D
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Return to Overige rijders