HondaRBy - Roy Brueren stelt zich voor

Voor gebruikers die vertellen over zichzelf, over hun bolide en waarom ze graag een Honda Hybrid willen hebben.

HondaRBy - Roy Brueren stelt zich voor

Postby HondaRBy » 19 Jan 2013 10:54

Hallo iedereen.

Ik ben nieuw hier, dus stel me dan maar even netjes voor.
Forumnaam (op vele, verschillende types Hondafora) is HondaRBy. Het Honda gedeelte hoef ik niet uit te leggen, verder moet je weten dat mijn echte naam Roy Brueren is en als je mijn initialen op z'n Engels zou uitspreken, is dit aR-Bee of aRBy ... Misschien wat ver gezocht, maar ach, als je maar een unieke naam hebt.

Ik ben woonachtig in het mooie, limburgse Kessel. Een dorpje aan de maas, midden tussen Venlo en Roermond.
Mijn "bouw"jaar is 1974, ben getrouwd en heb een dochter.

Ben al lang een echte Hondafanaat en ben daarom in het bezig geweest van verschillende Honda's. Rij nu een bordeauxrode Honda Accord van 1999. Een saaie burgerbak, maar voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen; heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Voorheen was ik echt een autotuner op visueel vlak; zorgde ik ervoor dat mijn auto er altijd tiptop uitzag, verfraaid met een aantal extra's.

Nu, op deze leeftijd en leefsituatie, zijn de prioriteiten wat verschoven; gaat het geld niet meer direct naar het verfraaien van mijn auto, dus is het "tunen" op een laag pitje komen te staan, maar ben nog steeds enorm liefhebber van Honda's.
Ik heb in het verleden een aantal keren een grote meeting georganiseerd, de NOBIS Asten meetings, zoals ze vaak genoemd werden (kijk een op mijn YouTube kanaal voor videos: http://www.youtube.com/user/ACCORDriver?feature=mhee ) en heb dat altijd met veel plezier gedaan, maar vond het op een bepaald moment wel eens tijd dat iemand anders dit ging overnemen, dat was toen gedaan door de Hondaclub Hondamatics.
Deze hebben de meeting een paar malen voortgezet, maar zijn dan ook een keer ermee gestopt, 2008 was de laatste, op het terrein van Heierhoeve, Venlo.

Nu ga ik weer een nieuwe organiseren, 24-03-2013 en nu weer gewoon bij NOBIS in Asten.
Elke Honda is welkom op deze meeting (geen entree of iets dergelijks, gewoon gezellig bijeen komen, elkaars auto's bekijken, misschien nieuwe contacten leggen, etc) en dus leek het me leuk om dit ook hier kenbaar te maken.
Ik zal hierover wel een apart topic voor aanmaken.

Nog eventjes een paar dingen over mijzelf dan, om mee af te sluiten....
Ooit zat ik in het bestuur van de CRX Club Holland, was ik o.a. verantwoordelijk voor in- en verkoop van clubartikelen. Leuke tijd was dat.
Met Hondamatics heb ik ook meegedraaid, dus zit echt al een tijdje in de Honda scene.
De "wilde haren" zijn er wel al af, maar de liefde voor het merk blijft bestaan.

Any questions? Shoot!
HondaRBy

Huidige auto: Honda Accord CG9 1999

Re: HondaRBy - Roy Brueren stelt zich voor

Postby MyHCH » 19 Jan 2013 15:51

Welkom, Roy! Een heel goed initiatief; met alleen de hybridclub lukte het ons niet om veel animo te vinden voor een meeting. Omdat je het via meerdere wegen probeert, denk ik dat het weleens een succes zou kunnen worden. Zelf kan ik helaas niet; ik ben dan aan de andere kant van de wereld. Veel plezier op het forum en succes met het regelen.
2017 Jazz:Image > 63.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Re: HondaRBy - Roy Brueren stelt zich voor

Postby HondaRBy » 19 Jan 2013 16:55

Hartelijk dank! :D
HondaRBy

Huidige auto: Honda Accord CG9 1999