Dope3112 stelt zich voor.

Voor gebruikers die vertellen over zichzelf, over hun bolide en waarom ze graag een Honda Hybrid willen hebben.

Dope3112 stelt zich voor.

Postby Dope3112 » 04 Oct 2011 11:45

Goedemiddag Honda rijders,

Ik ben op jullie forum terecht gekomen door een zoektocht naar tips over de civic hybrid.
Mijn ouders hebben een nieuw wagentje nodig ze twijfelen nu over de BMW 116i, Toyota Auris en door mij nu de Civic Hybrid.

Zelf rij ik al jaren een civic, voor mezelf een Civic Esi uit 94 (zwart), voor mijn vriendin heb ik een tweede wagentje een Civic vtec-e uit 96 (blauw).
op de foto zie je mijn vorig wagentje er ook bij, een Suzuki swift GTI uit 93.

Image

Het enige waar ik tegen aanloop bij de civic zijn ten eerste de suitcasekillers (kofferklepbeugels), en de batterypack problemen.

Ik zal hier op het forum vrijwel alleen maar vragen stellen over de aanschaf van de civic.
en misschien als ik geluk heb kan ik mijn Lease Polo bluemotion maybe inruilen ooit voor de civic hybrid.

Groeten!
Dope3112

Huidige auto: Honda Civic EG5 / Honda Civic MA9

Re: Dope3112 stelt zich voor.

Postby sybren » 05 Oct 2011 12:32

Er zijn een paar gevallen met accuproblemen maarja je heb 8 jaar garantie op het ima systeem. Ik heb nog nooit echt problemen gehad alles werkt prima. Ik heb de auto zelf ook prive gekocht ongeveer 7 maanden geleden. Bij mij ligt het verbruik tussen de 1 op 17 a 19. Beugels van de achterklep geen problemen mee want die buigen weg in een bescherming. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.
sybren

Huidige auto: hch

Return to Overige rijders