Pelle stelt zich voor

Voor alle Honda Hybrid rijders èn mensen die een Honda Hybrid in bestelling hebben staan.

Pelle stelt zich voor

Postby Pelle » 16 Feb 2018 19:42

Eergisteren heb ik een Honda Civic IMA uit 2004 gekocht. Heerlijke auto en best zeldzaam. Daarnaast heb ik nog een Honda Civic Type R anniversary edition uit 2003. De ene dus voor het comfortabele zuinige rijden en de andere voor het sportieve rijden! De IMA civic wil ik hier en daar een beetje opknappen en wat meer eigen maken. Verder is hij altijd netjes dealer onderhouden geweest.

De Type R is tevens voor wat rondjes op de nurgburgring en is daarmee aardig aangepast qua onderstel en zo ook motorisch.

De IMA civic

Image

De Type R

Image

Image
Pelle

Huidige auto: Honda Civic Hybrid / Honda Insight Hybrid

Re: Pelle stelt zich voor

Postby MyHCH » 19 Feb 2018 14:47

Welkom op het forum; hopelijk vind je hier interessante en nuttige info. Je bent 1 van de weinigen met een IMA; deze blijven vrij zeldzaam. Mooie auto, ziet er nog keurig uit. Ook de Type R trouwens; dat is meteen een heel ander soort auto.
Veel plezier met beide!
2017 Jazz:Image > 56.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Re: Pelle stelt zich voor

Postby Pelle » 21 Feb 2018 18:41

Dank je!

Inmiddels de velgen voorzien van een ander kleurtje en het honda logo in de oude kleur gelaten. Verder alles besteld om de auto te voorzien van een grote beurt. Tot nu toe bevalt de auto erg goed, begin ook al aardig te wennen aan de manier van hybride rijden. Hiervoor een Honda civic 1.5 vtec-e gehad en daarmee haalde ik gemiddeld 1 op 16, kijken wat ik nu ga halen!

Image

Image

Image

Image
Pelle

Huidige auto: Honda Civic Hybrid / Honda Insight Hybrid

Return to Honda Hybrid rijders