Mijn HCH Black inbraakgevoelig ??

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

Mijn HCH Black inbraakgevoelig ??

Postby jeffry » 10 May 2009 22:07

ingebroken 10 april '09.... poging ingebouwd navi te stelen en vernielingen aangericht...
Zijn er meer mensen die merken dat ingebouwde dubbele DIN gewillig zijn ??

Image
Image
Image
Image
Image
Image

toen zijn de ruiten geplaatst, hebben ze (bijna) het hele dashboard vervangen en een nieuwe kenwood geplaatst.

1 maand later gebeurd het weer.... alleen in een andere plaats

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ook nu zitten er krassen in het dashboard rondom de navi. Ook de lak is beschadigd rondom de ramen... Dit is beiden snacht's gebeurd
Het is beide keren niet gelukt om de navi eruit te halen. Dealer vertelde mij dat de radio goed vast zit en niet te stelen is...
jeffry

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid Zwart
17" Honda Storm
Kenwood 5220BT daarna de 5240BT

Re: Mijn HCH Black inbraakgevoelig ??

Postby DvdMark » 10 May 2009 22:41

Hier wordt je echt niet vrolijk van! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven..
Kost zo ontzettend veel onnodige tijd, geld en frustatie..

Succes.
DvdMark

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Bennink » 11 May 2009 06:01

:shock: Jeetje, dat zijn nare beschadigingen zeg... Jammer dat ze van de buitenkant niet kunnen zien dat de navi goed vast zit, ik hoop niet dat je dit vaker zult hebben :|
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby the martin » 11 May 2009 06:33

Bij mijn schone-zus is ok al tot 2 keer toe ingebroken..
En laat zij nou ook zo'n dubbel din geval hebben..
the martin

Postby Bennink » 11 May 2009 06:37

Dat zal dan ook precies de reden zijn dat mijn leasemaatschappij tegenwoordig de dubbeldin systemen uitsluitend met afneembaar front wil hebben.

@ The Martin: Is bij je zus dan ook het systeem daadwerkelijk meegenomen?
Bennink
Administrator

Postby Laus » 11 May 2009 06:54

sjow...lekker zeg. Wat een idioten. Waar woon je ergens? Beetje redelijk verzekerd enzo?

Ik krijg die navi ook.Dat het front afneembaar moet zijn heb ik de LM (nog) niet over gehoord. Verbaast me ook een beetje dat veel van deze systemen dat niet hebben.
Image
Laus

Huidige auto: Honda Civic Hybrid, Neutron Blue

Postby wlunchi » 11 May 2009 09:20

Bennink wrote:Dat zal dan ook precies de reden zijn dat mijn leasemaatschappij tegenwoordig de dubbeldin systemen uitsluitend met afneembaar front wil hebben.

Heb je hem ook bij ING Carlease besteld? Bij mij hebben ze namelijk geen eisen gesteld aan de radio/navi.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby wlunchi » 11 May 2009 09:22

Echt kl*te man. Ik hoop dat het bij mij niet gaat gebeuren. Zelfs als ze het maken blijven er altijd nog sporen van inbraak (krassen op dash enz.) achter.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Bennink » 11 May 2009 09:52

wlunchi wrote:
Bennink wrote:Dat zal dan ook precies de reden zijn dat mijn leasemaatschappij tegenwoordig de dubbeldin systemen uitsluitend met afneembaar front wil hebben.

Heb je hem ook bij ING Carlease besteld? Bij mij hebben ze namelijk geen eisen gesteld aan de radio/navi.

Mijn HIH is besteld via Arval.
Bennink
Administrator

Postby Chiel » 11 May 2009 10:00

Sjezus :shock:

Maarre...Die dingen zijn zeer populair bij het dievengilde, ze laten er zelfs grotere buit voor liggen. Had je dealer je best mogen vertellen lijkt me, want volgens mij moet die regelmatig al dit soort inbraakschade repareren. Of hij heeft er een goeie inkomenspost aan en houdt daarom wijselijk zijn mond. Geloof trouwens dat het RNS (???) systeem met harddisk (wordt vooral in VAG-producten gemonteerd) het populairst is.

Voor mij waren al die gruwelverhalen van kapotgeslagen auto's genoeg reden om bij voorbaat de JVC kw nx 7000 met afneembaar front te nemen. Als ik jou was zou ik dat ook maar doen. Al hoor ik wel dat de kenwood systemen een mooiere interface hebben...Heb geen goed vergelijkinsmateriaal, maar voor mij is de JVC mooier dan alles wat ik tot dusver in een auto gezien heb. En er komt binnenkort een nieuwe variant op de markt die wellicht beter is.
Chiel

Huidige auto: HCH Crystal Black/beige leder/JVC KWNX7000/coaxial upgrade/16" titan LM

Postby Rock HCH » 11 May 2009 10:58

Dit is wel een goede reden om niet zo'n systeem te laten inbouwen.
Verbruik: Image
Rock HCH

Huidige auto: Fiat Punto (200003) (privé) en Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid (200904)(zakelijk en privé)

Postby the martin » 11 May 2009 11:16

@Bennink: Zover ik weet hebben ze er het apparaat er niet uit gekregen. Het is trouwens mijn schoonzus :lol: en ze rijdt Saab
the martin

Postby honda » 11 May 2009 13:03

je HCH is niet inbraakgevoeliger dan andere auto's.
Op het moment worden er ontzettend veel navigatiesystemen gestolen

Ik werk bij een leasemij en ik kom wekelijks dit soort verhalen tegen,
Er wordt wat ik zo kan zien niet echt onderscheid gemaakt tussen jvc kenwood of welk merk dan ook.
Een afneembnaar front is wat dat betreft een uitkomst denk ik

De RNS 510 die in de volkswagens af-fabriek worden ingebouwd zijn wat ik zo meemaak favoriet van de mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven.
honda

Huidige auto: peugeot 206

Postby Chiel » 11 May 2009 15:02

honda wrote:Een afneembnaar front is wat dat betreft een uitkomst denk ik

Dat hoop ik dus ook. Maarja, voor hetzelfde geld ramt een junk je auto toch maar even aan puin, wie weet wat er verder te halen valt.

honda wrote:De RNS 510 die in de volkswagens af-fabriek worden ingebouwd zijn wat ik zo meemaak favoriet van de mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven.

Die bedoelde ik ja. Erg mooi systeempje. En dat vinden meer mensen ;)
Chiel

Huidige auto: HCH Crystal Black/beige leder/JVC KWNX7000/coaxial upgrade/16" titan LM

Postby Rene » 11 May 2009 15:42

Ze zijjn zeker gewild, vooral de multimedia systemen, vorige week is de kenwood uit de Civic van mijn collega geroofd, vanochtend was ik zelf aan de beurt, 8220 BT pleite, donker gat voor terug!
Via Lease maatschappij allemaal goed geregeld, er komt weer een nieuwe in. Lease gaf aan dat er momenteel zo brutaal wordt geroofd dat een alarm met een hoop herrie ook geen oplossing zal zijn.

GPS Ontvanger en micro zat er er nog in, ook de AB hebben ze laten liggen en zelfs de USB met muziek uit het dashbordkastje lag ineens op de voorstoel.

Wees gewaarschuwd, de buurt waar ik woon heeft vandaag iedereen het erover, hier gebeurde nooit iets, waarschijnlijk mede dankzij de sociale controle.
Rene

Next

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's