Civic Hybrid Business Mode polished metal

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

Re: Civic Hybrid Business Mode polished metal

Postby deffie » 30 Aug 2011 06:59

sybren wrote:Waaaaaaaar blijft de fotó? :D

Image
Image

Sorry, beetje later !
Het sierstuk zit gewoon over de enkele pijp heen, heb nog niet gezien hoe deze vastzit, moet wel zeggen het ziet er zeker niet nep uit en je moet er echt onder liggen om te zien of het een sierstuk is.

gewoon honda accessoire, en 't staat 'm leuk !
deffie

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby sybren » 30 Aug 2011 15:55

Ziet er helemaal niet nep uit die wil ik ook. Weet je het bestelnummer van dat sierstukje dan?

Hoe kan het dan want het enkele pijpje zit in het midden, maar deze 2 ook. Is het dan een verloopje van 1 naar 2 pijpjes?

Ben naar de Honda dealer geweest en daar heb ik de orginele sierstukjes gezien maar dat waren gewoon 2 enkele sierstukjes wat je standaard heb. Daar heb je dus 2 pijpjes voor nodig.

Denk dat meer wel willen weten wat heb bestelnummer is?...
sybren

Huidige auto: hch

Postby deffie » 30 Aug 2011 17:39

sybren wrote:Ziet er helemaal niet nep uit die wil ik ook. Weet je het bestelnummer van dat sierstukje dan?

Hoe kan het dan want het enkele pijpje zit in het midden, maar deze 2 ook. Is het dan een verloopje van 1 naar 2 pijpjes?

Ben naar de Honda dealer geweest en daar heb ik de orginele sierstukjes gezien maar dat waren gewoon 2 enkele sierstukjes wat je standaard heb. Daar heb je dus 2 pijpjes voor nodig.

Denk dat meer wel willen weten wat heb bestelnummer is?...

Het is idd een verloopje van 1 naar 2 !
En eerlijk is eerlijk als je 't ziet zou je niet zeggen dat 't een sierstukje !
Ik weet helaas geen bestelnr., weet alleen dat de auto via Autobedrijf Jan van Dijk Brielle B.V. door mijn dealer is afgeleverd, maar ook bij Verhagen en honda Dordrecht kon deze accessoires zo besteld worden !

gr.
deffie

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby sybren » 30 Aug 2011 20:28

Ik snap er niks van... ik heb het orginele dubbele sierstuk besteld bij de honda dealer en dat waren letterlijk 2 aparte sierstukjes. Gewoon die er normaal op zit maar dan 2.
Ik heb uw dealer een mail gestuurd met de vraag hoe het nou precies zit. Volgens mij moet je namelijk ook een stukje van de uitlaat afzagen anders zou hij toch te ver uitsteken....
Kan je hem niet even loschroeven :P . Hopelijk reageren ze op m'n mailtje.
sybren

Postby sybren » 31 Aug 2011 15:29

Geen reactie, kan je niet even bellen naar jou Honda dealer in naam van onze hybrid club :D .

Heb het zelf maar gedaan helaas het is niet orgineel honda en je moet het erop lassen. Laat maar zitten....
sybren

Previous

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's