HCH Business Mode (nu met de foto's)

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

HCH Business Mode (nu met de foto's)

Postby theshadow » 19 May 2011 16:07

Hij staat nog in bestelling, maar dit wordt mijn HCH:

Honda Civic Hybride Business Mode CVT (standaard met Metallic lak en SSD navigatie) :)
http://www.honda.nl/specials/car/hondacivichybrid
Alabaster Silver metallic
Image
Lederen bekleding kleur zwart met perforaties
Achterspoiler 08F13-SNB-610.
Image
16 inch lm. velgen en banden 08W16-TRO-600
Image
Voor en achter dual cone luidspeakers 08A60-SNB-600A
Image
USB aansluiting 08B41-SNB-600B
Image
Uitlaatsierstuk 08F53-SNB-600
Image
Last edited by theshadow on 12 Aug 2011 19:13, edited 4 times in total.
theshadow

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Re: HCH Business Mode (in bestelling)

Postby Koekiemonster » 19 May 2011 17:33

Hmpff.. ik zie dat ik de mijne net te vroeg heb genomen. Dit is een mooi complete uitvoering.
HCH 2011: Image
Koekiemonster

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Elegance

Postby wlunchi » 23 May 2011 06:23

Mooie combinatie. Ik vraag me alleen af of de hoge spoiler gaat passen aangezien de standaard lipje volgens mij met 2 gaten boven de kofferbak wordt gemonteerd. Ik zou het iig eerst ff goed laten uitzoeken.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Bennink » 23 May 2011 07:14

Mooie wagen gaat dat worden :-) Zo'n dubbele uitlaat ziet er goed uit! Kom regelmatig een witte tegen, met een dubbel uitlaatstuk, echt fraai. En mooie opties erbij zo, lekker compleet zo!
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby theshadow » 23 May 2011 09:03

wlunchi wrote:Mooie combinatie. Ik vraag me alleen af of de hoge spoiler gaat passen aangezien de standaard lipje volgens mij met 2 gaten boven de kofferbak wordt gemonteerd. Ik zou het iig eerst ff goed laten uitzoeken.

De dealer waar ik hem in bestelling heb heeft er niks over gezegd, dus ik ga er maar vanuit dat het goed komt ;)
theshadow

Postby wlunchi » 23 May 2011 10:36

theshadow wrote:
wlunchi wrote:Mooie combinatie. Ik vraag me alleen af of de hoge spoiler gaat passen aangezien de standaard lipje volgens mij met 2 gaten boven de kofferbak wordt gemonteerd. Ik zou het iig eerst ff goed laten uitzoeken.

De dealer waar ik hem in bestelling heb heeft er niks over gezegd, dus ik ga er maar vanuit dat het goed komt ;)

Het is een vrij dunne lijn tussen onwetendheid en kunde/kennis. Ik ben er 99.9999% van overtuigd dat ie niet gaat passen aangezien ik diezelfde spoiler ook in gedachten had toen ik mijn auto bestelde.
Image
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Postby theshadow » 24 May 2011 07:28

wlunchi wrote:
theshadow wrote:

Het is een vrij dunne lijn tussen onwetendheid en kunde/kennis. Ik ben er 99.9999% van overtuigd dat ie niet gaat passen aangezien ik diezelfde spoiler ook in gedachten had toen ik mijn auto bestelde.

Beste wlunchi,

Dat klopt, maar kijk maar eens hier http://www.honda-access.com/nl/nl/intro.jsp#
Als je kiest voor Auto Accessoires, Civic 4D 2011, Hybrid MXB, Exterieur, dan zie je daar Grandprix Pack tussenstaan, de spoiler is daar een onderdeel van.
theshadow

Postby theshadow » 24 May 2011 09:45

Reactie van mijn Honda dealer (Borghstede uit Zwolle):

Goedemorgen, wij hebben meerdere Honda Hybrides rijden met deze spoiler en geen problemen zolang je de veren van de achterklep maar aanpast en de achterklep dan ook aanpast ivm de standaard spoiler. Maar dit is voor ons bekend terrein.
theshadow

Postby wlunchi » 24 May 2011 11:56

Ah mooi,

Kan je tzt. meer info over het aanpassen van de achterklep hier posten? Voor mensen die achteraf ook zoiets willen (laten) doen. :)
Image
wlunchi

Re: HCH Business Mode

Postby theshadow » 12 Aug 2011 19:11

Hier is hij dan eindelijk, donderdag opgehaald bij de dealer in Zwolle:

Image

Image

Ik ben ook erg blij met die achterspoiler:

Image

Navigatiesysteem is ook top, koppeling met mijn telefoon via bluetooth, USB/iPod adapter in het dashboardvak, CD en SDHC geheugenkaart zitten achter het display:

Image

Image

Gekozen voor zwart lederen bekleding met perforatie, is een optie van deze dealer:

Image

En als laatste eentje van de voorkant :D

Image

Nog eentje dan :lol:

Image
theshadow

Re: HCH Business Mode (nu met de foto's)

Postby sybren » 12 Aug 2011 23:55

Erg mooie wagen. Uitlaatsierstuk paste niet? Dat spoilertje staat hem super zeg wat kost zoiets?
sybren

Huidige auto: hch

Postby Schumi! » 13 Aug 2011 06:46

Mooie auto! Die lederen bekleding maakt t helemaal "af"! Vele fijne km gewenst. A.s maandag mag ik mijn HCH ophalen :D
Schumi!

Postby theshadow » 13 Aug 2011 07:44

sybren wrote:Erg mooie wagen. Uitlaatsierstuk paste niet? Dat spoilertje staat hem super zeg wat kost zoiets?

Sybren, bedankt ik ben er ook zeer blij mee, die achterspoiler kostte mij incl. montage 1200 euro.
Goed gezien ook van dat uitlaatsierstuk, ik heb het de dealer direct gevraagd.
theshadow

Postby sybren » 13 Aug 2011 09:54

theshadow wrote:
sybren wrote:Erg mooie wagen. Uitlaatsierstuk paste niet? Dat spoilertje staat hem super zeg wat kost zoiets?

Sybren, bedankt ik ben er ook zeer blij mee, die achterspoiler kostte mij incl. montage 1200 euro.

1200 euro :shock: :shock: :shock: mijn hemel laat maar zitten. Staat wel echt super hoor!! Met een paar mooie velgen vind ik de HCH echt een prachtige wagen.
sybren

Huidige auto: hch

Postby theshadow » 13 Aug 2011 12:09

sybren wrote:
theshadow wrote:

1200 euro :shock: :shock: :shock: mijn hemel laat maar zitten. Staat wel echt super hoor!! Met een paar mooie velgen vind ik de HCH echt een prachtige wagen.

Die 1200 euro valt reuze mee als je de auto leased ;) Dan is het maar een klein bedrag per maand.
theshadow

Next

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's