foto's marcel19

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

foto's marcel19

Postby marcel19 » 15 May 2011 14:05

Hierbij vast wat beloofde foto' s

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
marcel19

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Elegance limitted edition

Re: foto's marcel19

Postby Bennink » 16 May 2011 14:23

Mooie wagen! Je banden lijken alleen op de eerste foto grijs ipv zwart... Ff oppoetsen voor de foto ;-) Is dat 17" dat eronder ligt? Ziet er goed uit!
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: foto's marcel19

Postby marcel19 » 19 May 2011 12:18

Het zijn inderdaad 17" MAK velgen. De banden zijn splinternieuw (Conti), maar op de foto ogen ze niet, dat klopt. Ik zal er eens iets tegenaan gooien. Op het forum is veel te lezen over de bandenmaat. Toen ik de auto kocht was ik metteen voor de velgen gevallen; later bleek dat er (nieuwe Conti)winterbanden onder zaten, terwijl we de zomer ingaan. De dealer was bereid tegen gereduceerde kosten zomerbanden eronder te zetten of een complete set standaard Honda velgen met Dunlops (15"). Dat laatste vond ik zonde voor de mooie MAK's, dus heb er nieuwe zomerbanden onder gelegd. Weet nog steeds niet of dit een goed besluit is geweest; voor het plaatje wel, maar verbruik en welgedrag (winter?) moet ik nog afwachten/ervaren. Bndenmaat is 17", 205,55. Wellicht verstandiger geweest om complete set velgen met banden in 16"te plaatsen....
marcel19

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Elegance limitted edition

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's