Mijn 2010 HCH MUGEN LIMITED EDITION!!

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

Re: Mijn 2010 HCH MUGEN LIMITED EDITION!!

Postby wlunchi » 09 Feb 2010 10:49

Bennink wrote:
verhagenjr wrote:Nou het is incl. Certificaat. Een van onze klanten is al eens aangehouden met de ramen maar mochten na de meting gewoon weer doorrijden.

Kijk aan, dat is dan weer goede reclame :-)

Even offtopic: Maar zijn de regels per mei 2009 aangescherpt, zodat de verduistering op voorruiten max 15% mag zijn?
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby verhagenjr » 11 Mar 2010 08:44

Pff Geen id.. Ze doen bij mij iig niet moeilijk :)
Image
Honda Verhagen
verhagenjr

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Mugen Limited Edition

Postby Bennink » 24 Mar 2010 08:06

Kwam nog een mooi verhaal tegen van Michael:

Verhagenjr wrote:Heey! Ik ben Michael Verhagen en ben 22 jaar. Ik woon in Rotterdam vanwege werk ( Honda Dealer) In het weekeind leef ik in het mooi gezellige Breda.

Image

Ik was de winnaar van de http://www.dunlopdriverscup.nl in 2009
en zodoende heb ik me verdiept in het racen omdat ik een racelicentie van hun kreeg en daar toch gebruik van wil maken :) .

We zijn opzoek gegaan naar een snelle Honda. We kwamen uit op een Honda S2000 vanwegen achterwiel aandrijving.

Performance:
De Groene Honda S2000 is van 2007 en is net voorzien van een nieuwe motor.
Heeft 275pk met 260NM Koppel. Is voorzien van mooie ITB'S. Er komt nog wel een luchtbox eromheen omdat ik zo nergens mag rijden qua geluid. De motor is getuned met Toda Part's en de ECU is van SPOON. Er zit een Benzine tank van 120 Liter in om endurance races te kunnen rijden. 2 benzine pompen waar ik vanuit de auto kan kiezen ( mocht er 1 kapot gaan.) Sparediff. zit erop , Voorschermen + motorkap + dak + deuren + achterklep + voorbumper + achterbumper zijn van licht kunstof. De veren zijn van H&R en kunnen heel secuur worden afgesteld. Ook is de auto voorzien van extra koelers voor het differentieel en de versnellingsbak. Mooie brembo remmen kit.

Interieur: Dubbeldin navigatie van Kenwood 7240, Met Polk speakers Carbon edit!
Lederen bekleding , stoelverwarming , elektrische stoel l.v. ,
standkachel op afstand. I-pod aansluiting , cruisecontrol , AIRCO!

Voor meer vragen kunnen jullie altijd ff een pm sturen.

Mijn auto waar ik wel mee op de weg mag rijden is natuurlijk ook een Honda, wel niet zo'n snelle maar wel een leuke. Stond btw ook op Automaxx.

Image

Uitrusting: Leder, Navigatie JVC NT-1, 2 Pioneer Subwoofers onder de voorstoelen, Polk Suround speakers, Rondom getintglas , Mugen Limited spoilerset waarvan de achterspoiler aan de onderkant mooi zwart is, 2009/2010 Mugen grille in kleur meegespoten. Dubbele uitlaat, honda embleem zwart laten poedercoaten, mugen embleem aan de voorkant en sticker aan de achterkant, Xenon-verlichting met origneel sproeisysteem, 18''inch Zwarte Velgen, waxoyl lak behandeling, blauw intereur verlichting met blauwe LED'S.

Nog te plaatsen: Verhoogde achterklep spoiler van Mugen, angeleye koplampen, donkere LED achterlichten, verlagings/versteveging's set, Cliffort Alarmsysteem met afstand starten.

P.S. Dat gedeelte van interieur van de s2000 is natuurlijk bullshit he ;)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Previous

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's