21 inch velgen onder een Civic Hybrid

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

Re: 21 inch velgen onder een Civic Hybrid

Postby BlueHCH » 14 Oct 2009 11:53

Eens... maar smaak valt zo lastig met argumenten te staven.

En als we het bij de feiten houden dan kunnen we alleen constateren en bevestigen dat het 21 inch lichtmetaal velgen zijn en dat ze fysiek passen... saaaaaaiiii.
BlueHCH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Miez » 14 Oct 2009 15:15

@ciro

Ik heb nergens geroepen dat je alles mooi moet vinden. Wat ik bedoelde te zeggen is dat smaken verschillen maar dat het forum (zo mooi opgezocht door gigabert mocht je de betekenis niet kennen) toegankelijk moet blijven voor iedereen. Op het moment dat je zaken roept als 'hopleoos voor gek rijden' en 'kots smileys' naar iemand die net een diepteinvestering heeft gedaan en op het punt staat om zich aan te sluiten bij deze 'groep deskundigen' dan jaag je mensen weg en is het m.i. op de man en niet op de bal.

In mijn ogen mag iedereen zijn mening geven, het gaat er mij om dat je rekening houdt met de manier waarop je deze brengt. :idea:

Either way, zo denk ik erover.

Immer gute fahrt !

Miez
The truth is not afraid for questions.........
Miez

Postby dennisregoort » 15 Oct 2009 20:51

Niet mijn smaak.
Een auto hoort naar mijn mening banden te hebben.
Deze wagen ziet er uit alof er alleen velgen gemonteerd zijn.
17" of 18'" is toch wel de max qua comfort en desing.
En de verhouding is ook helemaal zoek.
deze 21" op 245 zou niet misstaan overigens.
Image
dennisregoort

Huidige auto: HCH Urban Titanium, Sportpakket, Xenon4300K, Leather, Privacy glass, Honda Navigation System

Postby Flavio » 16 Oct 2009 11:11

Even afgezien of het mooi staat, zijn het wel echt 21" wielen en banden en niet 20"?
BF Goodrich maakt volgens mij helemaal geen 21" banden, wel 20" bv. in 225/30R20 en die zouden zonder veel aanpassingen moeten passen, slechts 1,6% meer omtrek dan de standaard 195/65R15 banden.
2008 HCH: Image
Flavio

Postby matrox » 16 Oct 2009 14:52

Miez wrote:@ciro
Op het moment dat je zaken roept als 'hopleoos voor gek rijden' en 'kots smileys' naar iemand die net een diepteinvestering heeft gedaan en op het punt staat om zich aan te sluiten bij deze 'groep deskundigen' dan jaag je mensen weg en is het m.i. op de man en niet op de bal.

Je zou kunnen beginnen met beter lezen. De persoon in kwestie is niet de eigenaar van die auto, noemt de velgen in kwestie zelf tractorwielen en vraagt wat de mensen hier ervan vinden. Nou, dan wil ik daar best antwoord op geven.

De kreet 'op de man spelen' slaat in dit verband dan ook helemaal nergens op.
Image
matrox

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Neutron Blue juli 2007.

Postby dennisregoort » 16 Oct 2009 18:17

matrox wrote:
Miez wrote:@ciro
Op het moment dat je zaken roept als 'hopleoos voor gek rijden' en 'kots smileys' naar iemand die net een diepteinvestering heeft gedaan en op het punt staat om zich aan te sluiten bij deze 'groep deskundigen' dan jaag je mensen weg en is het m.i. op de man en niet op de bal.

Je zou kunnen beginnen met beter lezen. De persoon in kwestie is niet de eigenaar van die auto, noemt de velgen in kwestie zelf tractorwielen en vraagt wat de mensen hier ervan vinden. Nou, dan wil ik daar best antwoord op geven.

De kreet 'op de man spelen' slaat in dit verband dan ook helemaal nergens op.

M.I, is het ook een mening, je kan het er mee eens zijn of niet.
Er zijn ook mensen op dit forum die een gruwelijke hekel hebben aan xenon.
Het weerhoud mij er niet van om reacties op dit forum achter te laten...
Image
dennisregoort

Huidige auto: HCH Urban Titanium, Sportpakket, Xenon4300K, Leather, Privacy glass, Honda Navigation System

Postby seikomike » 22 Oct 2009 09:54

Dacht dat ik al gek was om van 18 naar 19 inch te gaan. Heb namelijk nog genoeg wielkastruimte over. Maar dit is wel extreem. En krijg je een lelijk JEEP effect. Maarja iedereen z'n ding hè
seikomike

Postby Miez » 28 Oct 2009 08:47

@matrox,

Heeft niets met beter lezen te maken, iemand is eigenaar van deze auto, leest rond op het forum en ziet dan de nodige commentaren, daar gaat het om. Maar ik schijn er helemaal naast te zitten Om ontopic te blijven en niet in een oeverloze discussie terecht te komen....ik laat het erbij.
The truth is not afraid for questions.........
Miez

Postby DragonJB » 30 Oct 2009 17:49

Is wel mooi in verhouding :lol: (waar?)
Hoop dat het lekker cruised, zal wel niet.
Maar is ook niet mijn smaak (net als zoveel andere members)
Groen is beter dan speed, of toch niet? Ik ga voor groene speed!
Image
DragonJB

Huidige auto: Zwarte Honda Civic Hybrid

Postby Quink » 07 Nov 2009 10:38

De velgen an sich zijn best mooi, maar die banden zijn gewoon veel te plat. Het lijken idd wel huifkarwielen zoals iemand al terecht opmerkte. Liever een paar inches eraf en dat het dan wel op een auto lijkt...
Quink

Huidige auto: Honda Civic 2.2 i-CTDi Sport

Postby Prowler » 04 Dec 2009 21:02

Eigenlijk hoop ik dat de eigenaar zich ook registreert op het forum. Ik ben enorm benieuwd hoe de wagen nu aanvoelt tijdens het rijden.

Ik vind de velgen persoonlijk te groot voor de grootte van de HCH, het haalt naar mijn gevoel de 'lijn' van de auto weg. Ennuh geklinkerde B-weggetjes zou ik zeker wel vermijden. Alleen maar dicht asfalt van maximaal 1 jaar oud :-)

Maar goed, ieder z'n eigen smaak ..

.. om inderdaad de verhouding weer een beetje terug te brengen zou een Big Brake Kit niet misstaan ;)
Prowler

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 09

Previous

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's