Handleiding 'Foto's plaatsen'

Plaats hier foto's en video's van de Honda Civic Hybrid, van jezelf of van internet.

Handleiding 'Foto's plaatsen'

Postby Bennink » 15 Jun 2008 21:30

Plaats hier foto's van Honda Hybrid's die je zelf gemaakt hebt, of op internet gevonden hebt, die het delen waard zijn.

Hier vind je een verhaal over hoe het uploaden van foto's via photobucket gaat:

tonyvandenbroek wrote:Bij deze ga ik hier proberen de mensen wat uit te leggen over het uploaden van foto's. Ik krijg hier nog steeds veel vragen over. Hopen dat het voor de mensen die niet dagelijks op een forum zitten en die ook niet al te handig zijn is dit misschien de gemakkelijkste manier.

Als eerste maak je een ACCOUNT aan op http://www.photobucket.com
Daarna kun je beginnen met het uploaden van de foto's naar photobucket.

In het venster waar je foto's kunt toevoegen, klik je op browse en blader door je eigen foto's. Kies de juiste foto en klik op OK. Je kunt meerdere foto's tergelijk uploaden, maar houd er rekening mee dat het dan ook wat langer duurt voordat de foto's zijn geupload. Als je alle foto's hebt gekozen die je wilt uploaden, klik je op UPLOAD.

Image

Wacht nu totdat de foto is ge-upload. Dit kan even duren, en hangt af van de grote van de foto. Het beste resultaat voor het forum is 640x480. Dit kun je kiezen voor je de foto's upload. Deze worden dan automatisch verkleint in photobucket. Ook kun je eventueel MAPJES aan maken. Hierdoor heb je een goed overzicht over bepaalde foto's.

Een voorbeeld van veschillende mapjes.
Image

Als je alle foto's hebt geupload kun je de link copieren naar het forum. Het enigste wat je hiervoor moet doen is klikken op de onderste regel waar je foto staat:

Image

Er komt dan een klein GEEL venster met COPIED.
Dit plak je in je post, en voila, je foto staat op het forum.
Je krijgt dan in je bericht de volgende melding.

[img]url%20waar%20je%20foto%20staat[/img]

Voordat je een post daadwerkelijk verzend kun je deze eerst nog even bekijken hoe het eruit komt te zien door op VOORBEELD te klikken. Je krijgt dan alles foto's te zien die je gecopieerd hebt. Ben je tevreden over je POST, dan klik op OK, en je post wordt geplaatst. Dit kan soms wel even duren, maar druk vooral NIET nog een keer op OK, want dan wordt je post dubbel geplaatst, en hebben de moderators er weer werk mee.

Ik hoop dat iedereen nu foto's kan posten. Wil het niet echt lukken, schaam je niet om een van de beheerders/moderators een vraagje te stellen via de PM.

namens GPC
Tony
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Handleiding 'Foto's plaatsen'

Postby barend_berg » 19 Jun 2008 11:07

mooie duidelijke handleiding.... hiermee moet iedereen wel uit de voeten kunnen
barend_berg

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby tonyvandenbroek » 23 Jul 2008 14:01

Dankje...ik heb er, naar mijn mening, goed mijn best op gedaan om het voor iedereen duidelijk te maken.
tonyvandenbroek

Huidige auto: Grande Punto Sport 1.4 16v

Postby Bennink » 23 Jul 2008 14:15

tonyvandenbroek wrote:Dankje...ik heb er, naar mijn mening, goed mijn best op gedaan om het voor iedereen duidelijk te maken.

:lol: :D
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby bowiefan » 08 Oct 2008 08:06

tip van flip: http://imageshack.us/ hoef je je niet te registreren, ideaal voor een enkele foto.
bowiefan

Postby aww » 06 Feb 2011 19:59

kan ook op tinypic
groet van alex.
aww

Return to Civic Hybrid - Foto's & Video's