mp3

Vragen, informatie èn discussie over de techniek en het onderhoud van de Jazz Hybrid.

mp3

Postby ciscotk » 28 Jul 2011 19:03

Rij sinds afgelopen zaterdag in een HJH. Tot volle tevredenheid. Ben enthousiast over bijna alles.
Het is me alleen nog niet gelukt mp3's af te spelen. Heb vanmidddag twee recente mp3-spelers aan de USB-kabel gehangen. Een wordt niet herkend, De tweede wordt wel herkend, maar ik kan geen nummer selecteren oid.
Wie kan mij zeggen welke mp3-speler goed werkt in de Jazz? Liever geen Ipod (heb een beetje een Apple-aversie). Of kan ik ook gewoon een USB-stick met daarop mp3's gebruiken? Iedere reactie meer dan welkom,
ciscotk

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid / White

Re: mp3

Postby JeroenE » 29 Jul 2011 05:12

Met een mp3 speler heb ik het nog nooit geprobeerd (wegens gebrek aan aanwezigheid), maar een usb stick met mp3's er op werkt in ieder geval wel. Ik vind wel de display op het scherm van de radio wat onhandig. Maar goed, het gaat om de muziek en niet om het schermpje.

Je kan behalve 1 nummer vooruit (of achteruit) skippen ook per directory skippen, dus het kan wel handig zijn om die ook echt te gebruiken.

Ik gebruik ook een "fat sort" utility om er voor te zorgen dat de bestanden op de stick in alfabetische volgorde staan. Als je dat niet doet dan worden de mp3's afgespeeld in volgorde van "toevoegen" op de stick. En die volgorde kan wel eens anders zijn. Op je PC zie je dat niet omdat daar de lijst altijd al gesorteerd wordt getoond.
2011 HJH Elegance : Image => Image
2006 Mitsubishi Colt: Image => Image
JeroenE

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid

Re: mp3

Postby ciscotk » 29 Jul 2011 07:36

Bedankt voor je reactie, Jeroen.
Dan ga ik het eerst maar eens met een eenvoudige USB-stick proberen!
ciscotk

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid / White

Return to Jazz Hybrid - Techniek en onderhoud