Gek op wielen deelname

Plaats hier foto's en video's van de Honda CR-Z Hybrid, van jezelf of van internet.

Gek op wielen deelname

Postby Vti-driver » 09 May 2010 12:54

Hallo,

Mijn naam is Peter Wrekenhorst en ik kom uit het oosten van het land.
Al jaren een groot Honda fan....alleen rijdt ik nog steeds geen hybrid helaas.
Maar ik ben absoluut een groot fan van de moderne Honda's.

Afgelopen vrijdag heb ik dankzij Honda Nederland en Gek op Wielen mogen rondtoeren in de CR-Z als testrijder.
Wat een genot en wat eigenlijk toch nog een power. Niet vergelijken met de CRX aub, want die tijd is nu eenmaal voorbij.
(Al moet ik toegeven dat ik in mijn CRX VTi (160PK) nog steeds volop geniet van de 8.000 t.p.m.)
Maar de wegligging en sturing is echt lekker, ook de relatief korte wielbasis is niet te merken.
Verder zit er eigenlijk alles op wat je nodig zou moeten hebben, al reed ik wel in de GT versie!
Enkel een paar min-puntjes opgemerkt en dat is een kleinigheid. De rechter handle achter het stuur is moeilijk zichtbaar en het dashboard had iets mooier mogen overlopen naar de deur aan de bijrijderskant.
Verder is het zeer zeker een Honda om te moeten hebben, alleen al het uiterlijk is uniek. De eerste echte sportieve hybride.
Ik heb zeer positief teruggekeken naar deze testmiddag in de CR-Z en kan eigenlijk iedereen aanbevelen om eens na te denken over deze CR-Z. Vooral natuurlijk b.v. de mensen die nu b.v. Sirocco rijden....zo'n CR-Z heeft toch het uiterlijk wat je echt U tegen zegt?

Bij deze Link zie je een aantal foto's die ik heb gemaakt op vrijdag 7 mei.
http://www.crxclubholland.nl/CR-Z/Honda%20CR-Z%20pictures-D/album/index.html
Groetjes Peter
Vti-driver

Huidige auto: CRX Vti (del Sol) en Civic Vtec-E - helaas dus nog geen hybride

Re: Al gereden in de CR-Z

Postby Bennink » 09 May 2010 17:25

Mooie foto's Peter! Leuk dat je bent uitgenodigd om deel te nemen aan die dag, jammer dat het weer wat minder was.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Return to CR-Z Hybrid - Foto's & Video's