Dealerintroductie CR-Z

Alle discussie over de CR-Z Hybrid.

Dealerintroductie CR-Z

Postby Bennink » 24 Mar 2010 11:04

Diverse dealers in Nederland zijn bij Honda Nederland, waarbij misschien de CR-Z geintroduceerd wordt. Ben benieuwd of er foto's beschikbaar komen van die (mogelijke) onthulling.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Dealerintroductie CR-Z

Postby DaveVT » 12 Jun 2010 10:47

Heb vrijdag in een CR-Z gezeten bij auto Brockhoff in Almere. Het is zeker een sportief en mooi karretje. Vraag me alleen af hoe je gebruik kunt maken van het achterbankje als de voorstoelen er tegenaan staan. Nee, dit is duidelijk een 2 zittertje. Cool dashboard, nog futuristischer achter het stuur (vind ik leuk als oude Knight Rider fan). Dashboard heeft toch nog de hardplatsic look, zelfs nog wat erger dan de HIH.

Ik zou hem niet kopen, voornamelijk om de reden dat het echt een 2 zitter is. Ook prijstechnisch vind ik hem wat tegenvallen tov de HIH.
Honda Insight Hybrid Elegance (Black Pearl) Xenon en Navi
DaveVT

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance (Black Pearl) Xenon en Navi

Re: Dealerintroductie CR-Z

Postby Henk.W » 13 Jun 2010 08:06

Bij ons is hij een paar weken terug geintrodiceert bij Honda Jan van Dijk in Goes, Wij zijn er naar toegeweest.
Het is een mooie auto en het rijdt ook fijn, en zeker een auto voor de jonge mensen, voor ons is hij te laag(wij zijn al gepensioneerd) en het is geen automaat. Het is dus ook eigenlijk een 2 zitter, maar het zag er mooi en verzorgd uit, misschien maken ze er nog wel een cabrio uitvoering van :mrgreen:

Kijk naar de foto's op de site van Jan van Dijk.
Henk.W

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Return to CR-Z Hybrid - Algemeen