ramen getint, nu velgen

Plaats hier foto's en video's van de Honda Insight Hybrid, van jezelf of van internet.

ramen getint, nu velgen

Postby pierrekop » 18 Sep 2011 14:05

Hoi,

ik heb sinds een maandje een witte HIH elegance. 2 weken geleden heb ik de ramen laten tinten; vanaf de b-stijl naar achteren behoorlijk donker, voor de b-stijlzo donker als wettelijk is toegestaan. Hieronder een foto en een link naar een foto mapje.
Volgend projectje worden de velgen. De kleur wordt zwart maar twijfel nog tussen glans en mat zwart én of ik deze laat overspuiten of andere velgen aanschaf.
Graag jullie ideeen!

gr,
Pierre

De link naar het fotomapje:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7YRVCOOI

Image
pierrekop

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Re: ramen getint, nu velgen

Postby Hondahok » 19 Sep 2011 13:39

Erg mooi, ik wilde het eigenlijk ook op die manier, maar het was al moeilijk om dit rond te krijgen. ;-)

Was een deal bij de aanschaf.

Maar je hebt nu in ieder geval ook geen last meer van inkijk en van reflecties in het achterraam.

Wat betreft de velgen zou ik persoonlijk andere velgen eronder zetten. Ik heb in de zomer ook nog steeds de standaard velg maar echt mooi vind ik die niet. Mijn wintervelg vind ik een stuk mooier die is wat strakker vorm gegeven. Maar een donkere velf is nog mooier dan een zilveren velg.

Ik zou gaan voor een glanzend gespoten velg, die is beter schoon te houden en minder gevoelig voor lichte beschadigingen. suc6.
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
Hondahok

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Postby pierrekop » 19 Sep 2011 20:05

Hoi,

mijn keuze is inderdaad al glanzend zwart.
Ik kan de velgen voor 160 euro laten spuiten, moet ik alleen de velgen los leveren met de band leeg losgedruk van de velg. Dit bij een prof spuiterij...
Nieuwe velgen met banden, ik wil dan 17 inch, kost me al snel 750 euro...twijfel nog ff.....
pierrekop

Postby Hondahok » 20 Sep 2011 07:13

Ik zou niet naar 17" gaan, de Insight is al straf geveerd, persoonlijk houd ik ook van grotere wielen maar als ik de winterbanden er weer om heb liggen met 15" vind ik hem persoonlijk lekkerder rijden dan met de 16" Ik zit er zelfs aan te denken om voor de zomerbanden ook naar 15" te gaan. Voor die prijs is spuiten van de bestaande velg zaker een optie ben benieuwd hoe dat er uitziet. Wordt de velg binnen en buiten gespoten, of alleen de buitenkant?
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
Hondahok

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Postby pierrekop » 21 Sep 2011 18:18

Voor deze prijs wordt idd alleen de buitenzijde gespoten. Maar ik vraag of er "ff" ook een zwarte deklaag aan de binnenzijde gezet kan worden. dat moet wel lukken. Oja de kleur wwordt niet zwart maar donker antraciet.
Ik ga een moment plannen dat ik de wielen er onderuit haal, de auto op blokken plaats en de spuiter zn gang kan gaan. Half oktober heb ik een paar dagen vrij, dat kan zomaar het moment worden. :D

gr,
Pierre
pierrekop

Postby sybren » 24 Sep 2011 22:01

Hondahok wrote:Ik zou niet naar 17" gaan, de Insight is al straf geveerd, persoonlijk houd ik ook van grotere wielen maar als ik de winterbanden er weer om heb liggen met 15" vind ik hem persoonlijk lekkerder rijden dan met de 16" Ik zit er zelfs aan te denken om voor de zomerbanden ook naar 15" te gaan. Voor die prijs is spuiten van de bestaande velg zaker een optie ben benieuwd hoe dat er uitziet. Wordt de velg binnen en buiten gespoten, of alleen de buitenkant?

15'' mooi????? M'n vader heeft ook 15'' maar ik vind het veels te klein eruit zien. Ik zou lekker 16'' nemen of 17''. Wat jullie trouwens zeggen over matzwarte velgen is niet waar. Ik heb m'n velgen nu zeker 3,5 jaar en er zit nog geen krasje op. Op het matte gedeelte niet en ook niet op het zilvere glimmende gedeelte. Moet wel zeggen dat ik ze zeker eens in de 2 weken schoonmaak.
sybren

Huidige auto: hch

Postby pierrekop » 30 Sep 2011 22:05

Update,

nieuwe velgen zijn besteld! 17 inch Wolfrace Ultra Lite Zwart velgen met Falken FK452 banden - 215/40/17 0ZR .
Deze velgen zijn niet leverbaar, het worden zwarte Brock B24 velgen, 17 inch. Levering aanstaande woensdag 26 -10-11 :D .
pierrekop

Postby zonwering1 » 22 Oct 2011 14:47

ben benieuwd naar de 17 inch, zit er ook aan te denken voor de volgende insight.
dealer niet enthousiast hierover .......
huidige heeft 16 inch chronos velgen .

als je ze eronder hebt een foto wellicht???

Succes en bij voorbaat thx,
zonwering1

Postby pierrekop » 05 Nov 2011 20:50

Hoi

de velgen zijn geplaatst, ik ben er helemaal blij mee. Hier al een fotootje, in het album wat meer... http://www.mijnalbum.nl/Album=7YRVCOOI

Image
pierrekop

Postby Henk.W » 06 Nov 2011 08:38

Ze zijn wel mooi, maar ze zijn wel erg bewerkelijk met het schoonmaken.
Henk.W

Return to Insight Hybrid - Foto's & Video's