Achteruitrijcamera

Plaats hier foto's en video's van de Honda Insight Hybrid, van jezelf of van internet.

Re: Achteruitrijcamera

Postby RedDevil » 13 Jun 2019 20:17

Het hartzeer heeft een gevolg gekregen...

Ik bleef af en toe pijn op de borst houden, ondanks minder eten, medicijnen, gezonder eten, niet drinken en veel meer bewegen.
Een paar dagen met een Holter kastje om hartritmestoornissen vast te leggen gaf geen duidelijk resultaat maar wel voldoende aanleiding voor een vervolgonderzoek via katheterisatie vanochtend.
En op 1 plek bleek een kransslagader voor 80-90% dicht te zitten!
Meteen is er gedotterd met een stent in het vat en nu staat het ook daar weer mooi open.
Ik heb geluk dat ik er nog ben...

Ik was vanmiddag alweer thuis met een mitella, mag een paar dagen niet autorijden e.d. maar dat is het dan.

De camera en monitor en verbinding wachten nog op een test om te zien waarom ik geen beeld meer heb. Eerst moet ik er tijd voor én beide armen vrij hebben.
2011 HIH Elegance Image => Image over 148.585 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Postby Axial63 » 13 Jun 2019 20:50

POEH!!!!

Wat geweldig.. En dan bedoel ik natuurlijk de medische wetenschap die tegenwoordig in staat is om dit soort 'mankementen' op te sporen en een oplossing ervoor te kunnen leveren. :!:

Vervelend natuurlijk en ook uitermate spannend als het je overkomt. Maar gelukkig ben je het nog waard om geholpen te worden... (positief bekijken ;) )

Gelukkig is er vrouwenvoetbal en tennis op TV, je hoeft dus niet de hele week te kijken naar herhalingen van 'the A-Team', 'Nederland in beweging', 'Wat eten we?' of 'Utopia'.

Alle geheid op een stokje:
Luister naar je lichaam en naar de doktor.. Spoedig herstel gewenst en hopelijk voel je je over een week of 4 weer 15 jaar jonger.... !! :ugeek:

En die camera en monitor verbinding.... Die is er in september ook nog wel en we horen dan graag wat je hebt aangepast.... :mrgreen:
HCH, Galaxy Grey Metallic, 2008
Toyota Prius, Abyss Grey Metallic, 2012
Axial63

Postby RedDevil » 14 Jun 2019 09:44

Dank je :)

Ik was al flink meer aan het bewegen en veel gezonder aan het eten dus mijn conditie was al met sprongen vooruit gegaan (8 kilo afgevallen, en van buiten adem zijn na 10 minuten rustig wandelen naar 2 uur marstempo zonder rust) maar ondanks dat dus nog steeds af en toe een aanval.
En 80-90% vernauwing lijkt veel maar daar merk je dus niet veel van. De kransslagaders hebben sowieso 50% overcapaciteit en in de regel merk je niets tot je meer dan 70% verstopt zit!
Alleen kan zo'n vernauwing makkelijk ineens helemaal dicht zitten en blijkbaar gebeurde dat bij mij wel eens. Het kwam steeds na een paar minuten weer los. Ik heb geluk gehad.

Nu, 24 uur na de ingreep, mag ik mijn rechterhand weer voorzichtig gebruiken. Dat typt een stuk sneller :) Maar ik voel me fit en op wat afnemende pijn in mijn rechter onderarm na heb ik nergens meer last van.
Dat schermpje zien we wel een keer inderdaad. Ik heb weer een flinke reminder gehad over wat prioriteiten zijn en waar ze liggen :)
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Postby RedDevil » 02 Jul 2019 12:27

2 weken later, geen last meer van de ingreep en al helemaal niet meer van mijn hart.
Sowieso ben ik een stuk fitter. ik wandel 2 uur per dag en ben al met al 10 kilo afgevallen in de afgelopen 3 maanden, maar veel sterker. Ik kan hier wel aan wennen :)
Image
RedDevil

Postby MyHCH » 03 Jul 2019 06:33

Wat goed om te horen! Heel fijn dat je weer (beter dan) de oude bent.
En 10 kg minder gaat je ook helpen bij het hypermilen :lol: !
2019 Jazz:Image > 11.000 km
2017 Jazz:Image over 68.830 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.5 CVT Dynamic

Previous

Return to Insight Hybrid - Foto's & Video's