Gevonden: Rechter sierding onder koplamp - Urban Titanium

Plaats hier foto's en video's van de Honda Insight Hybrid, van jezelf of van internet.

Gevonden: Rechter sierding onder koplamp - Urban Titanium

Postby RedDevil » 15 Dec 2017 21:58

Tijdens mijn lunchwandeling zag ik aan de Groenhovenweg in Gouda bij een wegversmalling een Insight onderdeel liggen...
Namelijk de rechter (passagierskant) sierstrip onder de koplamp van een Urban Titanium (glanzend grijs) Insight met mistlichten! 8-)
Lichte krasjes van het op de weg kukelen, maar niets storends.

Dus ben je onlangs in Gouda geweest en mis je 'm ineens, of ben je niet in Gouda geweest maar heb je 'm toch nodig geef me dan een seintje!
Je weet maar nooit. Je zal 'm maar missen.
Ik heb ook Van Loon Gouda ingeseind, want als het een locale Insight is dan is ie daar wellicht in onderhoud.

En mocht je toevallig zo eentje voor links (bestuurderskant) over, bij voorkeur in het rood :cry: , dan houd ik me aanbevolen!

Image

Image

Image

Reacties bij dit topic of in de PM.
2011 HIH Elegance Image => Image over 120.757 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Re: Gevonden: Rechter sierding onder koplamp - Urban Titaniu

Postby RedDevil » 19 Dec 2017 17:22

Ik zag bij nadere inspectie ook een stuk van de omlijsting van het mistlicht liggen... ik denk dat de eigenaar op de paal is geknald en de Insight mogelijk heeft afgeschreven?

Anyway, wie er eentje nodig heeft kan 'm ophalen. Ruilen met de linker variant mag ook ;)
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Postby RedDevil » 03 Jan 2018 10:58

Geen reacties (op zich een goed teken, niemand heeft 'm nodig ;))...
Image
RedDevil

Postby Witte » 09 Jan 2018 19:43

Mocht je nu een volledig stuk achterbumper gevonden hebben (heb aan de rechterzijkant achteraan enkele diepe krassen opgelopen :cry: ) dan had ik zeker interesse gehad. Tof dat je deze dingen deelt voor de Insight rijdende medemensen alhier aanwezig :)
Witte

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Return to Insight Hybrid - Foto's & Video's