HIH (AC): Getinte ruiten achter

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Insight Hybrid.

Re: HIH (AC): Getinte ruiten achter

Postby HaKaa » 28 Apr 2010 16:51

Da's mooi, we zien de foto's wel.
die Tintman loopt helemaal binnen dankzij ons.......... ;)
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Re: HIH (AC): Getinte ruiten achter

Postby Bartjef » 29 May 2010 09:27

Dat hij binnenloopt dat zal wel mee vallen, maar hij heeft het er zeer druk mee en ik weet dat hij meekijkt hier op dit forum en dat hij al meedere Honda's heeft voorzien van getinte ruiten.
Mijn ervaring zijn heel positief, ik werd gisteren verwacht om een uur s'middags en ik was er om half een, even een broodje gegeten omdat het middagpauze was en de deuren van het bedrijf op slot waren. Om kwart voor een gingen letterlijk de deuren weer wagenwijd open en gingen "ze" aan de slag met mijn auto.
Ondertussen vermaakte ik mij op het aanpalende winkelcentrum en voordat ik het wist was mijn Insight weer gereed. Om kwart voor drie reed ik de poort weer uit. Ik moet zeggen dat het een mooi staaltje vakwerk is geworden, alles strak en passend.
Het resultaat voldoet geheel aan mijn verwachtingen, dus ik kan dit adres echt aanbevelen.
Ik ben blij dat ik dit heb laten doen, het staat heel sportief en heeft een mooie uitstraling.
Voor verdere informatie: het adres is De Tintman Folies Bedrijfsweg 6 in 1613 DX Grootebroek (nabij Enkhuizen) dit voor degene die het niet wisten waar Grootebroek lag.
Honda Insight Hybride Elegance, Polish Metal metallic, interieur blauw, Xenon verlichting- Honda Pan European ST 1100 kleur Blauw
Bartjef

Huidige auto: Honda Civic Hybrid / Honda Insight Hybrid

Previous

Return to Insight Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires