HIH (AC): Achteraf-inbouw navigatiesystemen

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Insight Hybrid.

Re: HIH (AC): Achteraf-inbouw navigatiesystemen

Postby Bennink » 21 Aug 2009 12:29

Weet ik niet precies. Volgens mij is er 1800 euro op de offerte gezet, inclusief inbouw en onderdelen, ongeveer EUR 30/mnd dus
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby jeffreyh1982 » 22 Mar 2010 15:52

Image
Maar dit is dan de HDD Honda Nav...[/quote]

Weet iemand welk merk dit navigatie dit is.
de honda dealer kan dit zelf niet geven.

En zijn hier de mappen van uptodate?

Thanks,

Jeff
jeffreyh1982

Huidige auto: Honda Insight Elegance Alabaster Silver

Postby Flavio » 07 Jan 2011 20:42

Heeft het Honda DVD navigatiesysteem (die met de volumeknop linksboven op het toestel) standaard (RCA) pre-outs?
Ik heb een Insight op het oog waar dit systeem in zit en zou dat graag met een externe versterker willen uitbreiden.
2008 HCH: Image
Flavio

navigatie insight

Postby post1954man » 01 Feb 2011 17:07

Hallo
Sedert 21 january de trotse eigenaar van een Honda Insight Elegance ( Polished Metal Metallic )
tzt zal ik foto plaatsen
maar ik heb een vraag de auto is tunerless gekocht en er is een kenwood dnx5260bt ingebouwd
maar wat scherst mijn verbazing het navi gedeelte geeft aan dat de city nt map van 2010
is hierdoor is bij eindhoven en den bosch de navi niet uptoe date
de dealer zegt dat er in maart een nieuwe update komt maar deze kost 130 euri s
kosten voor mij
zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt

groet fer krijnen
post1954man

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby Hondahok » 07 Mar 2012 11:21

Voor degenen die tomtom gebruiken, hierbij een autosymbool Insight voor in je tomtom.

Image

Je plakt de afbeelding in je tomtom in het mapje "art/cars" en daarna kun je hem als autosymbool kiezen.
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
Hondahok

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Postby Hondahok » 08 Mar 2012 10:54

Hondahok wrote:Voor degenen die tomtom gebruiken, hierbij een autosymbool Insight voor in je tomtom.

Image

Je plakt de afbeelding in je tomtom in het mapje "art/cars" en daarna kun je hem als autosymbool kiezen.

Image

Deze vind ik zelf nog wat mooier.

Het rode vlak eromheen zie je niet bij de TomTom.
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
Hondahok

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Postby Beedeewee » 26 Mar 2014 16:25

Is er toevallig iemand die achteraf een navigatie heeft ingebouwd en hier goeie ervaringen mee heeft?
Ben nu een beetje aan het zoeken, maar kan niet echt iets (naar mijn zin) vinden.
Beedeewee

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance 2009

Postby mauricevanderzwaan » 31 Mar 2014 20:13

Ik vond het achteraf inbouwen van Honda's eigen navigatiesysteem veel te duur. Bovendien is het apparaat qua functionaliteit behoorlijk gedateerd. Daarom heb ik gekozen voor de Parrot Asteroid Smart. Deze kost de helft en kan veel meer. Het is eigenlijk een soort Android tablet. Daarnaast beschikt hij over een betrouwbaar bluetooth systeem die bijvoorbeeld de 4G internetverbinding van je iPhone kan gebruiken voor apps op de radio. Denk aan Skype of TomTom Live. Nadelen zijn er natuurlijk ook: zo maakt hij geen gebruik van Google Play en zul je apps zoals TomTom in de eigen Asteroid Market moeten aanschaffen. Gelukkig kun je via een omweg ook prima aan andere apps komen.

Image

http://www.parrot.com/nl/producten/asteroid-range/parrot-asteroid-smart/
mauricevanderzwaan

Huidige auto: Honda Insight Exclusive 2012

Postby cabb » 12 Jun 2014 04:00

mauricevanderzwaan wrote:Ik vond het achteraf inbouwen van Honda's eigen navigatiesysteem veel te duur. Bovendien is het apparaat qua functionaliteit behoorlijk gedateerd. Daarom heb ik gekozen voor de Parrot Asteroid Smart. Deze kost de helft en kan veel meer. Het is eigenlijk een soort Android tablet. Daarnaast beschikt hij over een betrouwbaar bluetooth systeem die bijvoorbeeld de 4G internetverbinding van je iPhone kan gebruiken voor apps op de radio. Denk aan Skype of TomTom Live. Nadelen zijn er natuurlijk ook: zo maakt hij geen gebruik van Google Play en zul je apps zoals TomTom in de eigen Asteroid Market moeten aanschaffen. Gelukkig kun je via een omweg ook prima aan andere apps komen.

Image

Ziet er goed uit :)
Blijft de stuurbediening functioneel en waar heb je dit laten inbouwen?
Honda CR-Z pearl white
cabb

Huidige auto: HONDA CR-Z

Postby civicmobiel » 12 Jun 2014 18:16

ziet er goed uit, weet niet wat het kost...een andere optie is Kenwood...deze hebben wij en voldoet uistekend.
Alles bedienbaar vanaf het stuur...radio, cd, mp3, iPod, video, usb, navigatie ...en nog veel meer
Image[/quote]
http://www.navishop.nl/kenwood-dnx5250bt-p-14971.html
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Postby mauricevanderzwaan » 20 Jun 2014 09:25

cabb wrote:
mauricevanderzwaan wrote:Ik vond het achteraf inbouwen van Honda's eigen navigatiesysteem veel te duur. Bovendien is het apparaat qua functionaliteit behoorlijk gedateerd. Daarom heb ik gekozen voor de Parrot Asteroid Smart. Deze kost de helft en kan veel meer. Het is eigenlijk een soort Android tablet. Daarnaast beschikt hij over een betrouwbaar bluetooth systeem die bijvoorbeeld de 4G internetverbinding van je iPhone kan gebruiken voor apps op de radio. Denk aan Skype of TomTom Live. Nadelen zijn er natuurlijk ook: zo maakt hij geen gebruik van Google Play en zul je apps zoals TomTom in de eigen Asteroid Market moeten aanschaffen. Gelukkig kun je via een omweg ook prima aan andere apps komen.

Image

Ziet er goed uit :)
Blijft de stuurbediening functioneel en waar heb je dit laten inbouwen?

Stuurbediening blijft functioneel door adaptertje (de telefoonknoppen op het stuur niet). Heb de boel aangeschaft en in laten bouwen bij Ron de Vries in Alkmaar (autohifi.nl). Als je in de buurt van Utrecht woont, kom gerust langs voor een korte demo.
mauricevanderzwaan

Postby Beedeewee » 25 Jun 2014 11:17

Lijkt mij op een fotoshop plaatje... Maar wat kost dit dan? :roll:
Beedeewee

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance 2009

Postby mauricevanderzwaan » 28 Jun 2014 14:12

Beedeewee wrote:Lijkt mij op een fotoshop plaatje... Maar wat kost dit dan? :roll:

Ha ha ha kan ik me voorstellen, eigenlijk best een compliment :-) Maar het is gewoon een Parrot Asteroid Smart, en hij zit tegenwoordig voor zo'n 700 euro in jouw Inisght denk ik: http://www.parrot.com/nl/producten/aste ... oid-smart/
mauricevanderzwaan

Previous

Return to Insight Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires