HIH (OP): SSD Navigatie

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Insight Hybrid.

HIH (OP): SSD Navigatie

Postby Bennink » 17 Jan 2011 07:46

Voor €1999,- levert Honda een Geintegreerd Honda Navigatiesysteem met 7" kleurenscherm.

• 8GB Harddisk met 33 landen voorgeprogrammeerd
  • Ultra snelle route calculatie
  • 2 en 3 dimensionale kaartweergave
  • Verkeersinformatie (TMC)
  • Weergave verkeersborden en splitscreen
  • Handsfree bellen via Bluetooth
  • USB (iPod en AUX)
  • 3620 POI's
  • Radio/CD (MP3/WMA)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: HIH (OP): SSD Navigatie

Postby Rob de Wal » 23 Jan 2011 02:30

April'10 heb ik m'n Elegance afgehaald en 1maand later heb ik deze SSDnavi laten installeren.Hierna bleek de stuur-en stembediening vd telefoon niet meer te werken.Dit ook tot grote verwondering vd dealer.Na 8mnd samen met hem proberen een oplossing te krijgen van oa HondaEurope,Honda Acces Gent is het resultaat nul.Het probleem komt door ht volgende.De radio/cdspeler vd Elegance is ontwikkeld door Panasonic(of Pioneer)net als de basis Bluetooth unit voor de stuur+stembediening tlf (HFT)Als achteraf bijv.de Honda SSDnavi of Honda HDDnavi geplaatst wordt blijft de basis BTunit zitten.De SSD-en de HDDnavi is ontwikkeld door Clarion.De software vd Clarion is niet afgestemd op de panasonic/pioneer BT vandaar het wegvallen vd stuur+stembediening.De oplossing is volgens mij de volgende:als men de SSDnavi(€1999) of de HDDnavi(€3145) monteert zou Honda ook de panasonic BTunit moeten vervangen door een Clarion BTunit.Deze bestaat nl.wel!Want zit in de Elegance met Navi systeem af fabriek.Of kan het ook anders?grt Rob
Rob de Wal

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance, Crystal Black Pearl, 16'' Cronosvelgen, Honda SSD Navigation System

Re: HIH (OP): SSD Navigatie

Postby Rob de Wal » 05 Mar 2011 15:30

beste forumleden, ik zit nog steeds met bovenstaand probleem. Ik heb dus een 'dure' Elegance gekocht juist vanwege de stuurbediening voor de telefonie. Achteraf heb ik de dure(1999€) Honda ssd navi laten inbouwen. Als beloning hiervoor werkt de stuur-en stembediening voor de telefoon niet meer. Honda trekt zich niets van dit probleem aan ondanks dat het hier om een origineel Honda produkt gaat waarvan men 'vergeten' is de compatibiliteit van te voren te controleren. De ssd navi is echter top! Vandaar mijn zoektocht naar een oplossing. Wie kan mij helpen?? Bij voorbaat dank voor jullie reactie. grt Rob
Rob de Wal

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance, Crystal Black Pearl, 16'' Cronosvelgen, Honda SSD Navigation System

Return to Insight Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires