Nieuw topic, over Daytime Running Lights, of DRL, de dagrijlichten. De Insight in Amerika heeft ze standaard, in Europa niet. In NL zal het dus als accessoire moeten worden ingebouwd.
Discussie is ontstaan door een artikel op Autoblog.
Keanni498 wrote:Er spelen nu twee dingen door elkaar:
Dagverlichting (deze is nieuw een soort contourverlichting zoals bij vrachtauto's)
Michel_insight wrote:Zijn er meer mensen die vinden dat de lichtsensor veel te laat ingrijpt, oftewel wanneer het al erg duister is.
Veel mensen beginnen dan al te flitsten naar mij
Pjork wrote:Michel_insight wrote:Zijn er meer mensen die vinden dat de lichtsensor veel te laat ingrijpt, oftewel wanneer het al erg duister is.
Veel mensen beginnen dan al te flitsten naar mij
Helemaal mee eens dat de verlichting vaak te laat is, ik heb met de dealer al gesproken over het continue laten inschakelen van de verlichting.
Maar denk er nu over DRL van Philips in te laten bouwen. (set is easyfit maar ik ben reuze onhandig, daarom toch maar via de dealer)![]()
http://www.lighting.philips.com/nl_nl/consumer/carlighting/1_car_lighting/drl/drl_installation.php?main=nl_nl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=nl_nl_car_lighting&lang=nl
Pjork wrote:De dealer heeft inmiddels een setje (daytime running lights van Philips) voor mij ingekocht en op 26 april worden ze door een monteur op de auto gezet.
Philips gaat uit van 2 uur voor het installeren, de dealer gaat het (op mijn uitdrukkelijk verzoek) in 1,5 uur doen.
De foto's volgen zodra de ledjes erop zitten.
Bennink wrote:Hahaha, schitterendIk ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat. Waar laat je de lampen monteren?
Return to Insight Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests