Stoelverwarming

Vragen, informatie èn discussie over de techniek en het onderhoud van de Insight Hybrid.

Stoelverwarming

Postby EcoDriver » 26 Nov 2016 17:45

Ik zag net dat het ledlampje van de stoelverwarming HIGH niet meer werkt. De stoelverwarming zelf doet het wel. Best irritant omdat je nu niet goed ziet of deze energievreter aan staat of niet. Oja het is de bijrijdersstoel dus je voelt het ook niet.

Weet iemand of dit een kwestie is van (zelf) een lampje vervangen ? Of is het een nieuwe unit erin ?

Johan
Image
103.000 km in 8,5 jaar.
EcoDriver

Huidige auto: EcoDriver reed een Honda Insight Hybrid Elegance Model 2010 (Alabaster Silver Metallic) en rijdt nu in een Kia Niro 2018 (Aurora Black).

Re: Stoelverwarming

Postby Marcel34 » 27 Nov 2016 19:24

Ik had hetzelfde. Er is (onder garantie) een nieuwe schakelaar in gezet.
Marcel34

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Postby frenk59 » 02 Apr 2017 07:41

Dag ben net een Honda Insight rijder.

Fijne auto en lekker zuining wel een beetje stug.
Bij werkt ook een ledje niet, heb even de schakelaar uitgebouwd, en open gemaakt denk dat het ledje stuk is.

Is wel vreemd want zo vaak brand het niet, ik zal hem weer uibouwen en dan nakijken en meten of het ledje het is en dat dan vervangen.
Als je dat wil doen moet je wel electronika kennis hebben een SMD soldeerboutje om de LED eruit te halen, hoewel dat ook wel anders kan.

Je zal dan ook een vervanger erin moeten zetten, dat is niet zo kritisch, denk dat de juiste kleur de grootste uitdaging is. een rode heb ik zeker nog.

Enfin ik zal het uitzoeken en het melden als er behoefte is.

Groet Frenk
frenk59

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Postby EcoDriver » 02 Apr 2017 20:00

Ok. Ben benieuwd.

Johan
Image
103.000 km in 8,5 jaar.
EcoDriver

Huidige auto: EcoDriver reed een Honda Insight Hybrid Elegance Model 2010 (Alabaster Silver Metallic) en rijdt nu in een Kia Niro 2018 (Aurora Black).

Return to Insight Hybrid - Techniek en onderhoud