einde Hybride rijden helaas

Alle discussie over de Insight Hybrid dat niet past in een ander subforum.

einde Hybride rijden helaas

Postby Sirach » 06 Nov 2016 13:53

Door dat Honda geen nieuwe Hybride meer uit brengt ga ik over 3 weken mijn nieuwe Honda Civic tourer 1.8i comfort ophalen, een Toyota was voor mij geen optie omdat het programma op het ogenblijk een rommeltje is met veranderingen en uit de handel halen van diverse motoren en een onbevredigende inruilprijs, ik heb mijn Honda Insight Trend van begin 2014 bij van Nieuwkerk voor een zeer goede prijs ingeruild en een aantrekkelijke inruilkorting op de nieuwe Honda Civic tourer 1.8i comfort gekregen waardoor ik voor de nieuwe Honda slechts 10000 euro bij betaal, de voordelen zijn een abnormaal grote bagage ruimte, groter dan de Skoda Octavia, een trekhaak waar ik 1400 kg geremd mee kan trekken en hopelijk het zelfde probleem loze rijden kan continueren als met mijn 3 Honda Hybride,s de afgelopen 9 jaar. de wegenbelasting is niet veel meer per 3 maanden dan het laatste jaar met de Insight, het enige is een wat hoger verbruik dan met mijn laatste Insight waarmee ik steeds boven de 1:20 bleef, dit jaar ga ik nog rijden voor de fikse belasting verhoging op 1 januari op de BPM in gaat.Een ieder die nog blijft rijden in de Insight nog veel prettige en goede km,s toe gewenst van Sirach.
Sirach

Huidige auto: HIH Elegance 2012

Re: einde Hybride rijden helaas

Postby MvM » 06 Nov 2016 20:18

Hoi Sirach,

Ben net één dag lid van dit forum na de aanschaf van een Insight uit 2009.
Dus het wordt wel een hele korte kennismaking.

Niets mis met de Civic Tourer. Heb vaker in dit auto gereden en is een erg ondergewaardeerde auto met inderdaad een enorme vracht aan bergruimte. Zal niet zo zuinig zijn als een Insight, maar de auto presteert ook navenant beter dus daar mag ook wel wat tegenover staan.
Veel plezier ermee!
MvM

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Re: einde Hybride rijden helaas

Postby MyHCH » 07 Nov 2016 08:31

Proficiat met de Civic tourer. Erg fijne auto en een heerlijke motor. Stil, krachtig maar ook heel soepel bij weinig toeren. Dat gaat je zeker bevallen! En goed te horen dat je bij Honda blijft!
2017 Jazz:Image > 45.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Return to Insight Hybrid - Algemeen