Bedankt voor alle reacties.
Heb inmiddels diverse LED-lampjes besteld voor het interieur en ook nieuwe H11-lampen voor het dimlicht, eens kijken of ik daar wat meer licht uit kan halen.
Grappig om te lezen dat dat leeslampje bij meer mensen voor lege accu's heeft gezorgd. Gelukkig stonden mijn auto's in mijn geval naast elkaar, dus het starten met de startkabel was <5 minuten werk.
Vandaag overigens voor de tweede keer getankt. Moet wel toegeven dat ik de laatste dagen ook mijn best doen om 'in het groen' te rijden en dat lukt aardig. Verbaast me overigens nog hoeveel brandstof de auto verbruikt als je stapvoets in de file rijdt.
In ieder geval, score was 22.41 liter op 449.5 km. Dus 4.99 liter/100 km. Boordcomputer gaf overigens 4.8L/100km aan.
Totaal kom ik nu dus uit op 5.03L/100km.
Komt vooral door de stukjes in de stad in de spits. Niet gek, maar moet nog beter kunnen denk ik. Denk dat je vooral winst kun halen uit het rustig optrekken en het toerental niet boven de 2500 rpm te laten uitkomen. Wat wel grappig is aangezien ik in de andere Honda regelmatig boven de 7000 rpm zit.