by keijzer » 06 Jan 2015 21:12
vervolg op mijn post 21.4.14
het wordt denk ik wat ééntonig.!
ik heb inmiddels ruim 10.000 km. gereden. Geheel PROBLEEMLOOS.!
= voor mij een happening,na al de Franse misere.
geweldige auto,comfortabel,by optrekken is de assist te horen,maar zeker niet storend.Direct daarna weer vrijwel geruisloos.
ik rijd veel locaal verkeer,waar 50-60 km een gangbare snelheid is,dan is zo,n HIH helemaal een geweldige automobiel,rijdt langdurig half electrisch maar ook wel geheel electrisch.
het te horen geluid is dan het afrolgeluid van de banden en het windgeruis.
op de auto snelweg is de assist in het optrekken naar 100-120 wel goed hoorbaar.
maar zodra deze snelheid is gerealiseerd wordt het groene vlak getoond,en wordt het geluid weer gereduceerd tot een minium.!
overigens: bij andere wagens,andere dan hybride,gaat het accelereren bepaald niet zonder productie van veel motorgeluid.!
brandstofgebruik is wisselend. 19 komt voor ook wel krap 18 maar ook 16( 6liter per 100km)
maar geen oliegebruik.!!
brandstofgebruik!! ik maak me daar niet zo druk over.!
het is een heerlijke HONDA en ben van een boel gelazer met franse automobielen verschoond.En een litertje meer of minder het zal me worst wezen.!
wat mij verwondert is dat de tankdop niet kan worden afgesloten met een sleutel.
dusdoende is de toegang "vrij entre"
aftappen is redelijk eenvoudig,maar ook rotzooi in je tank deponeren is een redelijk simpele handeling.
is er wellicht een "forumnist" die zou willen reageren.??
waarvoor bij voorbaat veel dank.!
groet U vriendelijk met dank voor een eventuele reactie. Leo Keijzer