SSD NAVIGATION SYSTEM (EU)

Alle discussie over de Insight Hybrid dat niet past in een ander subforum.

SSD NAVIGATION SYSTEM (EU)

Postby ricadelic » 23 Oct 2009 11:42

Yay, mijn vriendin heeft vorige week mijn 2 maanden oude Insight totalloss gereden :-X.

Nu ben ik weer aan het shoppen voor een inbouwnavigatie module, en vond ik een Honda SSD navigatie optie die een stuk goedkoper is dan de HDD versie. (Scheelt 2000 euro)

Nu vroeg ik mij af of iemand al ervaring heeft met de SSD of de HDD versie? Ik had een Pioneer AvicF900BT en hier zaten toch wat haken en ogen aan...

(SSD NAVIGATION SYSTEM (EU)
MAIN FEATURES: AV-Navigation System - > 7 inch WQVGA LCD with touch panel - OS: Windows Automotive 5.0 - CD Mechanism - 43W x 4ch amplifier - Screen Text & Voice Guidance - 9 languages (UK English, Germany, French, Italian, Dutch, Spanish, Portuguese, Danish, Swedish) - Pre-installed map database: 33 countries (Western Europe + Eastern Europe) - iPod playback via USB (OPTION) - Built-In Radio and RDS-TMC tuner for Traffic Info - Built-in Bluetooth Module - Hands-free - Audio streaming - Rear parking camera ready (OPTION) - Built-in SD card slot for map update - Steering wheel remote control - Auto volume control - HONDA dealer POI & Icon

Does not support the premium audio sub-woofer - in combination with SSD Navi Attachment 08B40-TM8-600C + Audio Exchange Panel 08B00-TM8-510-610

Prijs: 1485.85 EUR
Stuknr.: 08A40-2M6-400)
ricadelic

Huidige auto: Toyota Aygo :D

Re: SSD NAVIGATION SYSTEM (EU)

Postby RalfG » 23 Oct 2009 12:26

Welke uitvoering opties en kleur had je dan?

Wel zonde hoor zo'n jonge auto al loss rijden alles goed met jullie geen verwondingen o.i.d.?
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
RalfG

Huidige auto: Toyota Auris 1.8 Hybrid
Honda Insight Hybrid - Elegance - Urban Titanium

Postby ricadelic » 23 Oct 2009 12:37

ik had een Insight Elegance in Polished Metal kleur. Buiten de navigatie geen extra opties.

Erg jammer ja. Mijn vriendin was in een kettingbotsing verzeild geraakt en heeft gelukkig helemaal niks! :-)

De F900BT miste een paar opties die ik wel graag erop had gezien bv MP3 tag browsing en een betere alternatieve route-handling a'la TomTom.
ricadelic

Huidige auto: Toyota Aygo :D

Postby RalfG » 23 Oct 2009 12:47

Nou gelukkig dat je vriendin niets mankeert hoe lang moet je nu op de nieuwe wachten?

Wordt het weer een polisched metal?

succes in ieder geval.
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
RalfG

Huidige auto: Toyota Auris 1.8 Hybrid
Honda Insight Hybrid - Elegance - Urban Titanium

Return to Insight Hybrid - Algemeen