PAC SWI-PS

Plaats hier informatie over electronica, zoals navigatiesystemen, informatie over gadgets en tips & tricks.

PAC SWI-PS

Postby Raynie » 29 Aug 2009 13:43

Iedereen die niet de orginele radio in zijn auto heeft, is in het bezit van de PAC SWI-PS dit kastje zorgt er voor dat je je radio kan bedienen door middel van de knopjes op je stuur.

Image

nu heb ik de programmering gevonden, dus voor die gene die het willen testen heb ik hier meer info.

Step1
Press and hold the programming button. Turn your ignition to ON position.
The LED will light. When the LED turns off the memory is clear.

Press the programming button 3 times to set the version number. When set the LED will flash 3 times. If it does not, start over.

Step 2
Now to program the controls.
Turn the ignition to the ON position.
Press and hold the programming button until the LED lights up.
Press and hold in the following order. When the LED goes off the button has been learned and you can move on to the next one.
Vol up
Vol Down
Programming button
Track Up
Track Down
Source
Then press the programming button 3 times.

If you listen to the radio more then cds or your iPod the you can have the track up and down buttons change between your presets but you cannot have it do both.

Here is the order for that.
Vol Up
Vol Down
Then press the programming button 3 times
Source
Track up
Track down
Programming button

Now test the buttons and make sure they all work. If you screwed up just go to part 2 you do not need to program the version again.

Once everything is working unplug the d3 and mount the ears on it. I got the screws from the sides of the OEM radio
Raynie

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid ( Hondata )

Re: PAC SWI-PS

Postby wlunchi » 29 Aug 2009 17:22

http://www.hondahybridclub.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=479&p=5322&hilit=PAC+SWI+jack#p5322

Ik heb deze in mijn auto zitten. Vandaag had je die al zien werken :)
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Raynie » 29 Aug 2009 19:14

wlunchi wrote:http://www.hondahybridclub.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=479&p=5322&hilit=PAC+SWI+jack#p5322

Nee, maar jouw link werkt ook niet
Raynie

Postby wlunchi » 30 Aug 2009 03:06

Raynie wrote:
wlunchi wrote:http://www.hondahybridclub.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=479&p=5322&hilit=PAC+SWI+jack#p5322

Nee, maar jouw link werkt ook niet

Nieuwe link uitgezocht: http://www.pac-audio.com/productDetails.aspx?ProductId=207&CategoryID=29.

SWI-JACK is bedoeld om JVC, Alpine, Clarion en Kenwood te koppelen aan de stuurwielbediening van verschillende merken auto's

en SWI-PS is bedoeld voor Pioneer en Sony radio's
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Raynie » 30 Aug 2009 09:27

klopt dit is een andere de gene die bij de pioneer zitten zijn de PAC SWI-PS kwam hem tegen in mijn daschboard, dat was niet zo moeilijk wandt als ze de radio er voor je uit halen dan kom je in het grote gat wat 2 Din heet wel wat tegen en zonder radio ga je in de File toch op onderzoek uit. in dat mooie grabbel bakje.
Toen zag ik de PAC SWI-PS liggen was benieuwd wat dat was. Dit is zeg maar de vertaler van je stuurbediening naar jouw type radio.
Dat was bij mij de Pioneer. Maar met deze gegevens kan je als je dat wil bepaalde toetsen een andere functie geven.
en dan zou je de CH+/- kunnen veranderen wandt die werkte niet zo als het hoord.
Raynie

Return to Electronica, gadgets, tips & tricks