Honda Quality plus garantie

Alle discussie over de Civic Hybrid dat niet past in een ander subforum.

Honda Quality plus garantie

Postby Bash » 15 Mar 2016 22:13

Goedenavond allen,

Mijn Naam is Bas, 34 jaar en ik kom uit Enschede.
Ik ben van plan om een gebruikte Civic Hybrid te kopen.

Nu zit ik met een vraag waar ik geen duidelijk antwoord op kan krijgen, wellicht hebben jullie hier een antwoord op.
Nagenoeg alle Civic's worden door de dealers aangeboden met 2 jaar Honda quality plus garantie, volgens de Honda-occasion website betekent dit: 2jaar volledige technische garantie op fabrieksniveau.

Nu heb ik aan twee dealer gevraagd of hier het Hybride accu pakket ook onder valt, 1 dealer zegt ja, de ander zegt nee.
Ook heb ik de vraag gesteld aan de klantenservice van Honda, deze kunnen hier niet op antwoorden want Honda Nederland verkoopt geen gebruikt auto's :roll:

Is er hier iemand die al een defect accu pakket vervangen heeft gekregen met deze garantie? dus niet de standaard 8 jaar of 160.000km garantie

Alvast bedankt voor jullie input.

Groeten,

Bas
Bash

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Re: Honda Quality plus garantie

Postby MyHCH » 16 Mar 2016 07:59

Interessante vraag, Bas. Ik zou de dealer die ja heeft gezegd dit zwart op wit laten vastleggen. Dan weet je het helemaal zeker, want dan heb je een rechtsgeldig document. Sommige HCH's zijn nieuw geleverd met een accu die geen 2 jaar meeging, dus het is geen overbodige luxe om hier garantie op te krijgen.

Succes!
2017 Jazz:Image > 31.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Return to Civic Hybrid - Algemeen