Voorstellen nieuwe HCH rijder

Alle discussie over de Civic Hybrid dat niet past in een ander subforum.

Voorstellen nieuwe HCH rijder

Postby Alwin » 06 Jan 2016 15:15

Hallo,

Ik ben Alwin en ik woon in Wezep.
Mijn complete schoonfamilie is Honda fanaat en ik ben hier ook mee besmet geraakt.
Na een Civic Coupe uit 97, een Civic 1.4 LS uit 02 en een CRV uit 02 werd vanwege baanverandering van mijn vrouw gekeken naar een ietwat zuiniger auto.
Mijn zwagers rijden beiden een Accord in de kleur premium white pearl, mijn schoonouders rijden in een civic hybrid 2010 in de kleur wit incl sportpakket.

Na een tijdje zoeken hebben we de CRV te koop gezet en binnen anderhalve dag verkocht waarna de we de aankoop hebben gedaan van een Civic Hybrid uit 2011.
Inclusief lederen bekleding, 17" wielen, sportpakket en de blauwe interieur verlichting etc etc. Auto is nieuw geleverd door Verhagen in Rotterdam en onder handen genomen door GMtec in Oud- Beijerland.
Deze hebben de audio aangepakt, en de wagen voorzien van Pioneer audio inclusief subwoofer. Verder zijn alle ramen getint inclusief certificaat en is er een andere demper onder gekomen. Gelukkig zonder lawaai :) Het accupakket is in 2014 vervangen onder garantie.
Image
Alwin

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Re: Voorstellen nieuwe HCH rijder

Postby MyHCH » 06 Jan 2016 15:38

Welkom op dit forum, Alwin. Je HCH ziet er super uit! Veel rijplezier gewenst.
2017 Jazz:Image > 31.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Return to Civic Hybrid - Algemeen