Wat doet het Coronavirus met je verbruik?

Algemene mededelingen.

Wat doet het Coronavirus met je verbruik?

Postby RedDevil » 19 Mar 2020 22:41

Ik heb indertijd een Insight gekocht om de brandstofkosten van mijn woon-werk verkeer omlaag te krijgen.
Nu staat de Insight al meer dan een week stil, want ik werk vanuit huis. Geen druppel verbruikt, geweldig!
Aan de andere kant had ik net zo goed een M1 Abrams tank voor de deur kunnen hebben staan, net zo zuinig...
De benzine is wel een stuk goedkoper ineens. En nou zijn er eindelijk eens geen files ook. Maar ja.

Mijn buurman zette gisteren de zomerbanden op zijn auto. Ik wacht er nog maar even mee. In het zwartste scenario rij ik zo weinig de komende maanden dat het niet eens hoeft?

Redden jullie je allemaal nog wel een beetje? Iemand hulp nodig? Kom je nu door Corona rare dingen of specifieke problemen tegen met de auto of in het algemeen?
2011 HIH Elegance Image => Image over 160.934 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Re: Wat doet het Coronavirus met je verbruik?

Postby Bassez » 20 Mar 2020 07:14

Mijn auto staat ook al een paar dagen voor de deur, dus 0,0 verbruik.
Ik moet wel tanken, maar de prijs bij de Tango schijnt gunstig te zijn.
Dus vandaag eerst een beetje werken(vanuit huis), dan een rond tankstation, pakketjes wegbrengen, boodschappen en dan snel weer naar huis.

Het is wel een rare tijd, maar tot nu toe gaat het aardig.
Bassez

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elgance

Re: Wat doet het Coronavirus met je verbruik?

Postby RedDevil » 27 Mar 2020 16:52

Net toch maar even bijgetankt, voor 1.42,9 de liter!
Ik rijd verder wel niet maar hij was 3/4 leeg en als je toch ineens weg moet en alles plat ligt kan ie maar beter vol zitten.

Ik had liever 3 euro per liter betaald en dat er geen coronavirus was. Maar ja.
2011 HIH Elegance Image => Image over 160.934 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Return to Algemene mededelingen