HondaHybridClub.nl wordt verhuisd, blijft bestaan

Informatie over de Honda Hybrid Club.

HondaHybridClub.nl wordt verhuisd, blijft bestaan

Postby Bennink » 05 May 2012 21:01

Ik heb er lang over nagedacht, maar ik denk dat ik het maar gewoon moet doen:

Ik stop met HondaHybridClub.nl. Ik heb het altijd leuk gevonden, maar sinds ik de Honda ingeruild heb is de lol er toch wel een beetje af. De hosting kost alleen maar geld en wil het eigenlijk overdragen aan iemand die er wel meer tijd voor heeft. Gelukkig hebben de dealers Wesselink en Auto Kraaiven/Herven me afgelopen jaren financieel goed geholpen. Ik heb nog geprobeerd wat extra inkomsten te krijgen met stickers, maar dat bleek een grote miskoop te zijn.

Direct afgelopen is het niet, het contract loopt nog tot december 2012. Nog tijd genoeg om over alternatieven na te denken en te zoeken naar mogelijkheden.

Indien er iemand is die geinteresseerd is, hoor ik dat graag. Dat mag met een reactie op dit bericht, een Persoonlijk Bericht of een emailtje (bennink *a hondahybridclub *punt nl).

Ik dank iedereen voor hun bijdrage te laatste tijd.
Last edited by Bennink on 27 Nov 2012 12:37, edited 1 time in total.
Reason: Titelfix: OUD Het is mooi geweest (einde HHC.nl)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Het is mooi geweest (einde HHC.nl)

Postby MyHCH » 06 May 2012 10:06

Een duidelijke, goed onderbouwde beslissing. Ik kan het me inderdaad voorstellen. Ik heb ook al ruim 1,5 jaar geen Honda Hybrid meer en de enige reden dat ik nog regelmatig op het forum te vinden ben is het feit dat Honda (zowel de importeur als sommige dealers) niet serieus op problemen reageren en hun klanten met flauwe smoesjes het maar zelf laten uitzoeken. Daar was / is zo'n forum perfect geschikt voor.
Hopelijk wil iemand het forum overnemen en blijft de content bewaard voor toekomstige Hybriderijders.

Bennink, hartelijk dank voor het oprichten en onderhouden van dit forum. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad. Ook de meetings waren interessant. Het ga je goed!
2017 Jazz:Image > 63.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby jeroen » 06 May 2012 11:54

het is jammer dat dit gaat gebeuren maar er zijn tegenwoordig zoveel hondaforums waar ook hybriderijders zich aanmelden dus als de mensen van hondahybridclub zullen zich misschien vast en zeker wel aanmelden bij een andere hondaclub(forum) maar het blijft jammer van dit forum.
we blijven zeker tot december hier komen en wat er daarna gaat gebeuren zien we wel.
In ieder geval wil ik bennink bedanken dat hij het hybridclub heeft opgericht en ik kan me heel goed in hem verplaatsen het is en blijft natuurlijk zonde van het geld en energie vooral als je zelf geen honda meer rijdt.
Bij ons op dutchhondaforum.nl zitten ook hybride rijders nog niet zoveel maar er komen er wel steeds meer bij en aangezien de oprichter van het forum een van debeste monteurs van honda was krijgen ze ook een goed antwoord op hun vragen.
Dus als het hybrideforum misschien verdwijnt kunnen ze zich wel bij ons aanmelden kost niks net als hier,
toch bedankt Bennink
Last edited by jeroen on 13 May 2012 19:19, edited 1 time in total.
NU OOK VOOR HYBRIDERIJDERS
Image
jeroen

Huidige auto: Honda Civic 1.8 i vtec

Postby wlunchi » 08 May 2012 09:03

Jammer, maar wel logisch.
Ik merk zelf dat ik ook minder vaak op het forum ben sinds ik mijn auto heb geruild voor een andere.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby civicmobiel » 08 May 2012 18:30

Heel jammer, maar is er nu geen enkele grote Honda dealer die het over wil nemen, incl de kosten natuurlijk :?:
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Postby Roginl » 09 May 2012 05:59

Beste bennink,

Ik speur sinds enkele maanden heel het forum af opzoek naar weetjes over de hch.
Als alles goed gaat is het volgende week zover, dan komt eindelijk mijn hch. (ik zal me dan ook even in het voorstel topic melden)

Maar zou het erg jammer vinden dat de site plat zou gaan.

Mijn hobby's zijn ook alles wat met electroca en ICT te maken heeft en heb in het verleden ook wat sites in de lucht gehad. Ik heb dus wel interrese om dit forum opnieuw leven in te blazen.

Ik heb het idee dat veel lease civics nu bij een nieuwe eigenaar komen en die ook meer onderhoud zelf gaan doen.
Ik mis dan ook een DIY topic op het forum bijvoorbeeld.

Zou je mij wat gegevens over de mail kunnen sturen.
Ik zou graag weten wat de kosten en het data verbruik van de site zijn.

Ik hoor graag van je...

Ik hoor graag van je!

Groeten Roginl
Roginl

Huidige auto: HCH Polished metal 2009

Postby JeroenE » 13 May 2012 07:30

Jammer dat je er mee stopt! Ik kom hier niet enorm vaak, maar vind het wel altijd leuk om te lezen (en soms te schrijven).

Maar ja, je rijdt nu ook in zo'n inferieur italiaans blikje natuurlijk, dus begrijpelijk is het wel ;)
2011 HJH Elegance : Image => Image
2006 Mitsubishi Colt: Image => Image
JeroenE

Huidige auto: Honda Jazz Hybrid

Postby Bennink » 13 May 2012 15:45

Ik denk erover om de website (waar ik al heel lang niks aan gedaan heb) te schrappen en alleen het forum op een goedkope hosting over te laten zetten. Er zit nog wel een redelijk dataverkeer aan vast, dus moet wel ff kijken of ik daar mee uit kan komen.

Ik geloof dat ik nu, al met al, ongeveer 200 euro in het jaar kwijt ben. Best veel voor een hobby waar je niks mee doet ;) Ik vind het leuk om te lezen dat er mensen zijn die willen helpen. Dat zou, icm goedkopere hosting, wel een goed idee zijn. Ik zal er ook niet heel veel tijd meer in willen steken.

Er zijn geen dealers die geinteresseerd zijn. De dealers waar ik in het verleden contact mee heb gehad wilden de website niet overnemen. Misschien dat een dealer dit alsnog leest en er iets mee denkt te kunnen... :roll:

JeroenE wrote: inferieur italiaans blikje

:lol:

Roginl wrote:Ik heb het idee dat veel lease civics nu bij een nieuwe eigenaar komen en die ook meer onderhoud zelf gaan doen.
Ik mis dan ook een DIY topic op het forum bijvoorbeeld.

Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Veel leasecontracten lopen af en meer hybrides zijn prive-rijders.
Bennink
Administrator

Postby Roginl » 15 May 2012 05:36

Beste bennink,

Ik heb thuis een eigen server draaien afhankelijk van het data verbruik heb ik nog steeds interrese om het over te nemen.
Ik heb helaas gistere te horen gekregen dat mijn hch nog 4 weekjes langer opzich laat wachten.

Ik hoor graag van je!
Roginl

Huidige auto: HCH Polished metal 2009

Postby jeroen » 21 Jul 2012 21:02

hoi bennink
is er al iets bekent wat er verderr met het forum gebeurt of er iemand het overneemt of dat de stekker er echt uitgaat
NU OOK VOOR HYBRIDERIJDERS
Image
jeroen

Huidige auto: Honda Civic 1.8 i vtec

Postby Pika » 21 Oct 2012 20:54

ohw.. das jammer heb ik net een HCH gekocht stopt her forum ermee :shock:
Eventueel weet ik nog wel een plek waar je het forum kan hosten voor nog geen 25 euro per jaar :D
Image
Pika

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2007

Postby Pika » 14 Nov 2012 08:39

Hallo Bennink,

Is er al wat meer bekend over de voortgang van deze website ?
Het zou jammer zijn als alle info verloren gaat.

mvg,
Pika
Image
Pika

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2007

Postby Bennink » 27 Nov 2012 08:44

Helemaal het einde is het niet, probeer nu de website en forum over te zetten naar iemand anders server. Kan zijn dat de komende dagen het forum wat slechter te bereiken is...
Bennink
Administrator

Postby RedDevil » 27 Nov 2012 10:37

Blijft de domeinnaam hetzelfde?
Ik zou best zo'n sticker willen kopen maar niet om een een maand later weer van mijn auto af te moeten peuteren...
Je had toch nog een stapeltje liggen? Enne, wat kost het?
2011 HIH Elegance Image => Image over 131.484 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Postby Bennink » 27 Nov 2012 11:38

Ja, de domeinnaam wordt doorgegeven, in combinatie met de webspace en database (dus forum & website). Ik verwacht dat de domeinnaam dus gewoon blijft behouden, maar dat is natuurlijk straks niet meer aan mij.

En ja: de stickers heb ik nog liggen. Voor EUR 1,50 stuur ik je een sticker op.
Bennink
Administrator

Next

Return to Club informatie