Waarom de Honda Hybrid Club?

Informatie over de Honda Hybrid Club.

Waarom de Honda Hybrid Club?

Postby Bennink » 20 Jun 2008 07:03

Sinds ik bij mijn eigen werkgever mocht kiezen voor een leaseauto ben ik met de auto lid geweest bij een autoclub. Altijd erg gezellig en tof om met een grote groep dezelfde auto's te zijn. Sinds begin 2008 meer en meer aan het kijken geweest richting de Honda Civic Hybrd, omdat deze in de lease erg voordelig is. Helaas bestond er geen Honda Civic Hybrid, dus kon mijn vragen en verhalen nergens kwijt (behalve op het GrandePuntoClub forum, maar daar werden ze gek van :roll: ) en dat terwijl er wèl een Toyota Prius Club bestond!

Ik heb dus besloten een club op te richten voor de Honda Civic Hybrid, maar met het oog op de toekomst heb ik het iets breder gehouden:

I.p.v. Honda Civic Hybrid Club is het Honda Hybrid Club geworden, om ook de hybride modellen van Honda van de toekomst te kunnen verwelkomen. Op deze manier wil ik een breder publiek aanspreken.

Het doel van de website is om algemene informatie te geven over de Honda Hybrid modellen, veelal statisch. Het forum is voor de gezellige chat, discussie, maar ook informatie bedoeld.

Het is nu volledig op mijn kosten, als initiatiefnemer. Mocht het nu zo zijn dat na een jaar het resultaat niet voldoende is, ga ik wellicht nadenken over een alternatief. Er moet namelijk wel betaald worden voor de hosting. Mochten we uitgroeien tot een volwaardige club, is er vast wat te regelen via sponsoring etc.

Mocht je vragen hebben over mijn 'drive' achter dit forum/website of algemene vragen hebben: stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Erik Bennink
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Waarom de Honda Hybrid Club?

Postby barend_berg » 20 Jun 2008 09:50

De naam is zeker goed zo. zeker nu er ook andere hybride modellen gaan komen als de 5deurs civic, CR-Z en Jazz
barend_berg

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby HCH-CH » 11 Jun 2013 11:55

Vandaag reageerde Erik Bennink weer eens op twee posts. Dan zie je ineens dat hij 5 jaar en 1 dag geleden lid werd.
Dus ben ik op zoek geweest naar de startdatum van deze site. Die heb ik niet echt kunnen vinden, maar deze week, vijf jaar geleden, waren er wel de eerste berichten en nieuwe leden. Ik ga er dus maar vanuit dat de club nu 5 jaar online is.

ALLEMAAL VAN HARTE GEFELICITEERD MET DEZE MIJLPAAL.

Erik, bedankt voor al je moeite, tijd en geld die je er in gestoken hebt. Het is ook leuk te zien, dat je nog aanwezig bent op dit forum.
Tevens mogen we Jeroen en Marco niet vergeten te bedanken voor het feit dat we nog steeds door draaien.
Dat er nog maar 5 jaar bij mogen komen.
ch
HCH-CH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid 2008

Postby EcoDriver » 11 Jun 2013 12:23

Vooral zo doorgaan !!!!!

Blijft leuk om informatie te delen en ervaringen uit te wisselen.

Johan
Image
100.000 km in 8 jaar.
EcoDriver

Huidige auto: EcoDriver rijdt een Honda Insight Hybrid Elegance Model 2010 (Alabaster Silver Metallic)

Postby Bennink » 11 Jun 2013 15:22

Hahaha dat is leuk :-) En wat toevallig

EDIT: hier staat de tweede post ooit op dit forum: viewtopic.php?f=9&t=2&p=2#p2 Helaas heb ik die post al eerder gewijzigd...
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Return to Club informatie