Lidmaatschappen?

Vragen, opmerkingen, suggesties èn klachten over het forum.

Lidmaatschappen?

Postby kleinratje » 13 Aug 2010 13:24

nog een idee

bij saxo club hadden we Betalende leden.. contributie per jaar 25 euro of iets meer weet zo nie meer is al tijd geleden

hiervoor kreeg je terug
2 CLUBstickers
een keer per jaar een "dagje weg" dagje karten gekoppeld aan bbq feest
of een puzzelrit (soort van nacht van best (google voor mee info))
en van een deel wat overbleef werd in spaarpot gestopt en daar zijn uiteindelijk van die Club banners van gekocht vlaggen met logo erop
kan uiteraard ook met sponsor

wat kan een sponsor ervoor terug krijgen?
opendag van heleboel hch en hih gebruikers op hun terrein waar dan hoop mensen op af kunnen komen die eventueel intresse hebben in een hch of hih
reclame op website eventueel als sponsor kun je daar dan nog kortingen bij bepaalde dealer voor krijgen bijvoorbeeld achteraf inbouwen xenon goedkoper dan normaal (trekt tocj vaak 5 of meer geintreseerde)
waar ze anders geen geld van zouden verdienen

zijn maar wat brainstormpjes ;)
kleinratje

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Re: Lidmaatschappen?

Postby Bennink » 13 Aug 2010 13:33

Leuk idee, is al half een keer geopperd, maar nooit echt opgepakt. Werd toen ook niet echt gewaardeerd, geloof ik.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby kleinratje » 13 Aug 2010 13:39

oke
naja ik ben zoizo voor
ik vind leuk om wat "meer" als club te zijn dan germiddelde club die dit heb
ben zoizo altijd wel beetje in voor teamgevoel haha :P
als ik eerlijk mag zijn op sommige forum zoals saxo16vclub daar kreeg je heel kleine selectie clubje die elkaar altijd hielp enzo
veel nieuwe leden hoorde er nie bij doordat die er nie bij betrokken werden doordat sommige daar te hebberig waren om dan andere iets te gunnen
als ik na peugot forum kijk daar is vriend van mij bij met zn 206 daar helpen ze elkaar enorm de betalende leden
ze hebben wat mensden die goed zijn met plaatbewerking wat mensen die lassen wat mensen die handelen en een club spuiter waar je dan korting krijg zulke dingen
hij wou booskijkers op zn peugot door verlengen van zn motorkap dacht hmm dat gaat wat flinke duiten kosten
hij informeren ooh werd voor niks wel verlengt koste alleen 25 euro voor wat materiaal en toen het spuiten de clubspuiter 100 euro en klaar

zou fijn zijn als er ook mensen zijn die zoiets voor forum over hebben hier nou weet ik dat meeste op dit forum toch meer "zakeliike" rijders zijn of leasers en niet echt "vaklui" opgebied van autos
maar mochten er een aantal zijn zal dit enorm fijn zijn en altij dworden gewaardeert uiteraard nie voor niks maar voor bijvoorbeeld een krat bied als extratje naast wat kosten voor materiaal zoals ik het altijd doe
nodig ze keer uit voor lekker etentje of zulke dingen
kleinratje

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby uglymuddah » 13 Aug 2010 16:54

.,:;() ;)
Quid Agis, Medici?

ImagePrius III Aspiration, Pearl White, TNS510, parkeersensoren.
uglymuddah

Huidige auto: Prius 3 Aspiration
TNS 510 Navi
parkeersensoren achter
Pearl White

Postby alexis » 13 Aug 2010 18:53

Hallo allen,

Geen goed idee wat mij betreft. Op de eerste plaats zijn we toch iets anders dan een Peugeot 206 club (die is qua type al wat ouder, onze HIH's en HCH's zijn geheid niet ouder dan vier jaar ;-), op de tweede plaats krijg je dan te maken met zaken als een huishoudelijk reglement, aanstellen van bestuursleden, aanmeldig bij Kamer van Koophandel en nog wat zaken waarvan ik vrij zeker weet dat Erik daar niet op zit te wachten.

Dus houden zoals het is, en als er leden zijn die elkaar nader willen leren kennen, gebruik dan het forum om gelijkgestemden te vinden, en organiseer gewoon wat ...

Groetjes,

Alexis
alexis

Huidige auto: Honda Insight Elegance (Spectrum White Pearl)

Postby Bennink » 14 Aug 2010 09:30

Klopt Alexis, kvk heb ik zeker geen zin in. Dan wordt het me allemaal net wat teveel werk ;-)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby HaKaa » 15 Aug 2010 16:40

Ben geen voorstander.
M.i. moet dit wel een leuk Hondaclubje blijven met vrijheid, blijheid.

In tengenstelling tot "echte" clubs is ook waarschijnlijk het verloop bij "ons" groter. Niet iedereen is merkentrouw en stapt na de Honda weer naar wat anders over (ik ben zelf het grote voorbeeld met als vroegere bezit wagens van onder meer Nissan, Mazda, Hyundai, Mini, Opel, NSU (!!!ja, ja, model 1200), Citroën, Fiat, Ford, Chrysler) en dat wordt dan een heel gedoe met lidmaatschapsgelden, aan- en afmelden, etc. etc.

Bovendien is het vrijblijvende karakter één van de sterke punten van de HHC, waar niet iedereen zit te wachten op 2 stickers. Onze voorzitter raakt de huidige exemplaren volgens mij amper kwijt :roll:

Ik kan nog vele andere bezwaren verzinnen maar de boodschap is duidelijk: Niet doen dus.

Greetzzzz,
Herman
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Return to Forum