Erik was op vakantie, excuses

Vragen, opmerkingen, suggesties èn klachten over het forum.

Erik was op vakantie, excuses

Postby Bennink » 22 Jul 2010 15:03

Sorry mensen, maar ik moest ook ff op vakantie ;-) Ik ben naar Zuid Frankrijk en Barcelona geweest (met de auto natuurlijk). Hierdoor kwam ik even een tijdje niet toe aan het activeren van nieuwe leden, waarvoor mijn excuses. Mensen die hebben moeten wachten en mij daarover een mail hebben gestuurd heb ik persoonlijk een bericht teruggeschreven met uitleg (en excuses).

Mijn dank gaat uit naar MyHCH en wlunchi die mijn taken hebben waargenomen tijdens mijn afwezigheid!

Mochten er mensen zijn die nog het een en ander van mij verwachten, laat me dat dan nog ff weten.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Erik was op vakantie, excuses

Postby wlunchi » 22 Jul 2010 16:13

No problemo.

En nog kunnen ontspannen?
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Bennink » 22 Jul 2010 20:06

Ja, lekker hoor :-) Heerlijk om even een paar dagen niets te móeten.
Bennink
Administrator

Postby Deluxious » 27 Jul 2010 09:44

Ga over 2,5 week naar Zuid Frankrijk (St Maxime). Lekker rijden daar he in Fra. Kost wat tol, maar je krijgt er keurige biljarlakens van wegen voor terug.
Hoe heb jij t gedaan met de tol? Contant geld mee, of creditcard? Las dat je niet kunt pinnen bij de tolhuisjes met je normale pinpas.
Deluxious

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Galaxy Grey 2008

Postby wlunchi » 27 Jul 2010 10:14

Deluxious wrote:Ga over 2,5 week naar Zuid Frankrijk (St Maxime). Lekker rijden daar he in Fra. Kost wat tol, maar je krijgt er keurige biljarlakens van wegen voor terug.
Hoe heb jij t gedaan met de tol? Contant geld mee, of creditcard? Las dat je niet kunt pinnen bij de tolhuisjes met je normale pinpas.

Ik had toen mijn Creditcard gebruikt, dus dat werkt sowieso :)
Pinnen weet ik niet.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Bennink » 27 Jul 2010 10:27

Creditcard heb ik ook gebruikt, werkt overal en is superhandig. Nog handiger is een abo op de tolpoortjes, want dan heb je overal de korste rijen, maar denk niet dat dat rendabel is voor die enkele weken ;-)
Bennink
Administrator

Postby HaKaa » 28 Jul 2010 21:47

Gewoon contant werkt voor mij nog het beste. Let trouwens op dat als je in de buurt van Cannes/Nice komt je een stukje tolweg hebt waar je gewoon muntjes in een bak moet gooien voordat de slagboom open gaat. Zorg dus voor wat kleingeld in de wagen. En let trouwens goed op dat je terugkrijgt wat je terug moet krijgen.

Prettige vakantie.
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Postby Deluxious » 29 Jul 2010 08:28

HaKaa wrote:En let trouwens goed op dat je terugkrijgt wat je terug moet krijgen.

Die heb ik idd vaker gehoord. Op mijn werk hebben al collega's de tip gegeven om met briefjes van 10 de tol te betalen. Zo krijg je nooit onenigheid over het feit dat je bijvoorbeeld een brief je van 50 hebt gegeven en veel te weinig terug krijgt.
Deluxious

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Galaxy Grey 2008

Return to Forum