Honda Van Den Akker, Helmond / Veghel

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Honda Van Den Akker, Helmond / Veghel

Postby Rivanka » 18 Jul 2009 12:06

Medio april maakte ik kennis met de Insight via het t.v.-programma "Gek op Wielen". In tegenstelling tot de Toyota Prius vond ik dit een mooie auto. Via internet ben ik meer informatie over de auto gaan opzoeken en ben vervolgens enkele dealers in de buurt gaan bezoeken om hem ook "in het echt" te kunnen bekijken.
Na een bezoek aan Driessen in Eindhoven ben ik ook bij Van Den Akker in Helmond geweest. In tegenstelling tot Driessen werd ik in mijn beleving bij Van Den Akker veel serieuzer en klantvriendelijker bejegend. Bovendien is het geen pakje boter wat je bij de supermarkt koopt!
De verkoper (Paul Smulders) nam alle tijd voor me en bood me meteen een proefrit aan. Ook wat betreft mijn in te ruilen auto, een momenteel niet zo populaire SsangYong Rexton Van, werd meteen serieus werk gemaakt van het zoeken naar de marktwaarde ervan.
Tijdens mijn tweede bezoek enkele dagen later werd me een acceptabele inruilprijs geboden en heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt. Omdat ik nooit in een automaat gereden heb is Paul op mijn verzoek meegereden en heeft me onderweg vanalles uitgelegd over de auto. Nog dezelfde ochtend heb ik een Elegance in de kleur Alabaster Silver Metallic besteld.
De levering zou waarschijnlijk plaatsvinden eind juni-begin juli.
Mijn complimenten voor mijn ervaringen tot nu toe met Van Den Akker in Helmond.
Image

Image
Rivanka

Huidige auto: Honda Insight Elegance (Alabaster Silver Metallic)

Re: Honda Van Den Akker, Helmond / Veghel

Postby HCH-PROSPECT » 18 Jul 2009 18:27

Rivanka wrote:Medio april maakte ik kennis met de Insight via het t.v.-programma "Gek op Wielen". In tegenstelling tot de Toyota Prius vond ik dit een mooie auto. Via internet ben ik meer informatie over de auto gaan opzoeken en ben vervolgens enkele dealers in de buurt gaan bezoeken om hem ook "in het echt" te kunnen bekijken.
Na een bezoek aan Driessen in Eindhoven ben ik ook bij Van Den Akker in Helmond geweest. In tegenstelling tot Driessen werd ik in mijn beleving bij Van Den Akker veel serieuzer en klantvriendelijker bejegend. Bovendien is het geen pakje boter wat je bij de supermarkt koopt!
De verkoper (Paul Smulders) nam alle tijd voor me en bood me meteen een proefrit aan. Ook wat betreft mijn in te ruilen auto, een momenteel niet zo populaire SsangYong Rexton Van, werd meteen serieus werk gemaakt van het zoeken naar de marktwaarde ervan.
Tijdens mijn tweede bezoek enkele dagen later werd me een acceptabele inruilprijs geboden en heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt. Omdat ik nooit in een automaat gereden heb is Paul op mijn verzoek meegereden en heeft me onderweg vanalles uitgelegd over de auto. Nog dezelfde ochtend heb ik een Elegance in de kleur Alabaster Silver Metallic besteld.
De levering zou waarschijnlijk plaatsvinden eind juni-begin juli.
Mijn complimenten voor mijn ervaringen tot nu toe met Van Den Akker in Helmond.

Rivanka,

"De levering zou waarschijnlijk plaatsvinden eind juni-begin juli.".

Dan moet hij er nu waarschijnlijk al zijn.
HCH-PROSPECT

Postby Rivanka » 19 Jul 2009 01:34

Klopt, maar zoals ik onder "Even voorstellen: Rivanka" heb gemeld is geduld een schone zaak en kan ik hem a.s. woensdag 22 juli ophalen. Gr. Rini
Image

Image
Rivanka

Huidige auto: Honda Insight Elegance (Alabaster Silver Metallic)

Postby MyHCH » 19 Jul 2009 14:11

Leuk, weer iemand die bij Van den Akker zijn auto heeft gekocht. Ik kan de ervaringen alleen maar bevestigen. De medewerkers zijn aardig, behulpzaam, hebben (of maken) altijd tijd en je wordt goed geholpen. Zowel in vestiging Helmond als in Veghel. Kortom een aanrader!
2017 Jazz:Image > 38.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby Newinsights » 13 Aug 2014 21:50

hier ook weer iemand die zijn auto bij van den akker gekocht heeft. De HiH occasion moet nog worden afgeleverd, maar tot op heden alleen maar lof. Netjes te woord gestaan, proefrit geen probleem, open en heldere communicatie.
Newinsights

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010
Laguna 2.0 dci gt

Postby MyHCH » 14 Aug 2014 18:26

Proficiat met je aankoop. Het is een rode uit 2010, volgens mij. Daar ga je veel plezier van hebben. En ook bij beurten word je heel goed geholpen. Het is echt een heel fijne garage. Enjoy!
2017 Jazz:Image > 38.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby Newinsights » 15 Aug 2014 14:12

MyHCH wrote:Proficiat met je aankoop. Het is een rode uit 2010, volgens mij. Daar ga je veel plezier van hebben. En ook bij beurten word je heel goed geholpen. Het is echt een heel fijne garage. Enjoy!

goed gezien, die staat nu idd op verkocht ;-) morgen ophalen!
Newinsights

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010
Laguna 2.0 dci gt

Return to Honda dealers