Honda Goes (van Dijk)

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Honda Goes (van Dijk)

Postby Doldeman » 18 May 2009 09:19

Bij deze ook een plekje voor Goes.

Het personeel in Goes is heel sympathiek, nemen altijd de tijd voor je en hebben kennis van zaken.

Het is een vestiging die eigendom is van Jan van Dijk in Brielle (ander topic).

Ervaring:

Leuke gesprekken,goeie contacten, maar helaas geen afspraken nakomen.

HIH 13 maart besteld en ze zouden hun best doen om hem voor 15 april te leveren met de kantekening dat het ook een week later zou kunnen worden.

15 april een envelop op de deurmat ---> leveringsdatum 5 mei, teleurgesteld gebeld hoe of wat, maar dit was een reele leverdatum dus begin mei mocht ik hem toch wel verwachten.

4 mei gebeld-----> het gaat 16 mei worden......leuk

11 mei ging ff langs en hij was binnen!! Stond al rijklaar in de showroom....dus wilde al wegrijden.....nee het gaat volgende week worden want er staan nog 4 auto's uit bij leasemaatschappijen en we wachten eerst tot het geld daar van binnen is....

Vandaag nog niets gehoord....mag blij zijn als ik voor juni in m'n HIH rij denk ik.
Doldeman

Huidige auto: Mazda 3 1.6 Sport Touring (hatchback) ---> Honda Insight vanaf week 17 O.o

Re: Honda Goes (van Dijk)

Postby Stoefer » 18 May 2009 10:04

Nu is het dan maar de vraag in hoeverre de slechte ervaringen met de dealer te maken hebben?
Ik zou ook het geld eerst geregeld willen hebben. Of heb je geen leasewagen? Maar particulier besteld. Dan zou ik het erg vreemd vinden.
Image
Stoefer

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid 2009

Postby Indy500 » 22 May 2009 10:03

Stoefer wrote:Nu is het dan maar de vraag in hoeverre de slechte ervaringen met de dealer te maken hebben?
Ik zou ook het geld eerst geregeld willen hebben. Of heb je geen leasewagen? Maar particulier besteld. Dan zou ik het erg vreemd vinden.

Het is alom bekend dat de grote leasemaatschappijen niet écht snelle betalers zijn. Soms moet je 2 weken wachten tot er uitbetaald wordt. Reken dan met gemiddeld 4 afleveringen van lease auto's per week, dan heb ik geen rekenmachine nodig om erachter te komen hoeveel geld er soms "openstaat"...

Helaas is er weinig tot geen begrip van sommige lease rijders en krijg je bovenstaande reacties... :roll:
Indy500

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Stoefer » 22 May 2009 11:25

Indy500, daarom vroeg ik me ook hardop af in hoeverre het de schuld van de dealer is.
Ik (als leaserijder) zou het ook vervelend als mijn auto er staat en ik er niet mee weg mag, maar ik zie het niet als fout van de dealer dat de leasemaatschappij niet betaald. Zou dan toch eerder mijn ongenoegen kenbaar maken bij de leasemaatschappij.
Image
Stoefer

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid 2009

Postby Henk.W » 30 Apr 2010 07:28

Ook wij hebben prettige ervaring met deze garage, wij hebben de Insight prive gekocht.
We werden prima geholpen en het zijn aardige mensen en ter zaken kundig, de levertijd liep wat uit maar daar konden zij niets aan doen omdat Honda Nederland een apparte B.V is geworden en de leveringen uitbleven, toch hebben zij na veel aandringen de auto eerder los gekregen, want deze stond al in Gent toen wij hem kochten
De aflevering verliep goed en er werd veel tijd aan de uitleg geschonken en mijn vrouw kreeg nog een prachtige bos bloemen, het was daar prettig zaken doen.
Henk.W

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Return to Honda dealers