Auto HerVen - Den Bosch

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Auto HerVen - Den Bosch

Postby wlunchi » 15 May 2009 08:25

Ik kan alleen maar positief zijn over deze dealer. Ben door John Jansen en Rik van de Ven geholpen.
Bij het zoeken naar een nieuwe lease auto ben ik onder andere bij Honda dealer in Helmond, Eindhoven en Den Bosch geweest.
Alhoewel ze qua vloeroppervlakte misschien de kleinste zijn van de 3, maken de werknemers het helemaal goed met (klant)vriendelijkheid. Ben heel vaak langs geweest alvorens bestelling te hebben geplaatst en ze waren altijd vriendelijk geweest. Heb in de aanloop naar de bestelling een beter gevoel bij deze dealer overgehouden.
Ervaring tot nu toe.
Positief
1) Ik was bij de première van de Insight langs gegaan om de auto te bekijken en ik kreeg meteen de sleutel in mijn handen geschoven en met de opmerking van ga maar eens een rondje mee rijden. Dit allemaal zonder een proefrit formulier te hebben ingevuld.
2) Dealer wilde me verrassen door de auto helemaal rijklaar te maken alvorens me te bellen.
3) Altijd behulpzaam geweest bij het opzoeken van type nummers van accessoires en informatie.

Negatief
Nog geen.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Re: Auto HerVen - Den Bosch

Postby eriksk » 16 Jul 2009 07:08

Een collega van mij is hier ook geweest en werd zeer goed geholpen. Toen hij echter een proefrit wilde maken in de Civic en Insight hield de manager het tegen. Mijn collega vertelde de naam van zijn werkgever en Arval, dat was genoeg om te concluderen dat we geen vrije dealerkeuze hebben. Hij wilde niet in discussie gaan. Wellicht begrijpelijk, maar wel klantonvriendelijk. (Zelf tegengekomen bij Toyota en dat was de 'slomp water' in de emmer om de Prius direct van de lijst te halen.)

Er is een klacht ingediend bij Honda Nederland en inmiddels een proefrit gepland bij de dealer in Velp (zelf ook goede ervaring mee).
Erg jammer, want hij wilde zijn toekomstige auto in Den Bosch in onderhoud doen...

Afrader voor ons.
eriksk

Huidige auto: HCH 2009

Postby Bennink » 16 Jul 2009 07:37

Dat is wel een heel vreemde reactie van de dealer... maar dat mogen ze weten: het staat nu op internet :-)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby gigabert » 16 Jul 2009 11:00

Ik had ook de voorkeur om de auto via de dealer bij mij om de hoek te laten uitleveren alleen kwam de lease maatschappij er niet uit binnen het budget, mijn HCH komt nu vanuit de andere kant van het land, maar het onderhoud gaat wel gewoon via die dealer....

In het begin was mijn dealer beetje moeilijk met proefrit, pas toen ik mijn visite kaartje gaf en een beetje door babbelde werd het allemaal makkelijker, ook de tijd deed ie niet zo moeilijk over, had dat een keer bij de (Sl)Opel dealer, ja binnen 20 minuten wel terug brengen he,...

Hallo ik moet 160.000 km of 4 jaar in deze bak doorbrengen, dan wil ik gewoon minimaal een uur rijden en misschien daarna nog wel een keer een uur....
Als de benzine kosten een argument zouden zijn (noem dat zelf bedrijfsrisico) dan gooi ik er zelf wel 10 liter in ofzo...

Ik wil gewoon diverse snelheden een lang stuk uitproberen, niet een rondje om de kerk...
gigabert

Huidige auto: [s]Honda Civic 1.3 Hybrid 1.3 i-DSI i-VTEC IMA Elegance[/s]
VW Golf Variant Comfortline, 1,2 TSI

Postby kievit » 19 Jan 2016 23:53

Zeer tevreden over deze dealer, ze hebben gratis mijn IMA accu uitgelezen en kwamen tot ontdekking dat er 6 cellen kapot waren.
Normaal kost het ruim 3000 euro's maar ze hebben via HONDA/AKTUA de accu grais vervangen.

Hele goede bekwame vaklui in de garage en een nette welkom..... dat trek klanten net als bij DeBois.
My precious om maar the lord of the rings te quoten :D

Image
kievit

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Return to Honda dealers