Honda Dealer Veenendaal

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Re: Honda Dealer Veenendaal

Postby yanightmare » 16 Apr 2009 06:56

FF updateje hiervan. Gister na een paar keer heen en weer bellen om 15:30 gehoord dat de platen niet binnen zijn gekomen :(

"misschien" vandaag ... begin er een hard hoofd in te krijgen, en mijn collega's lachen zich elke dag weer rot dat ik hem nog steeds niet heb :D
Image
yanightmare

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Bennink » 16 Apr 2009 07:15

Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak... zonde joh, hoop voor je dat je snel de platen hebt
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby yanightmare » 17 Apr 2009 06:51

Nou goed, gister weer even gebeld, 'smiddags heb ik Martijn gesproken. Hij heeft het eea uitgelegd en nu snap ik eindelijk ook waarom de platen er nog niet zijn.

Gezien op vrijdag de platen zijn besteld (goedevrijdag) en RDW een overheidsinstantie is zijn deze niet nog even verwerkt, maandag was alles dicht, dus dinsdagochtend hebben ze feitelijk pas de order binnen gekregen. Ga ik er even van uit dat hij een dag bij het rdw ligt dus woensdag naar de platenbakker gaat, vervolgens word hij donderdag gedrukt en vrijdag naar de dealer gebracht.

Maw, grote kans dat hij er vandaag pas is (Als mij dit aan het begin zo was uitgelegd dan snap ik het tenminste ook ipv "hij zou hier dinsdag moeten zijn ik snap het ook niet"). Enfin, ik mag om 2 uur bellen vanmiddag, als het goed is is dan de koerier geweest, dan meteen richting veenendaal om hem op te halen.

Anyway, zal hier ff updaten als er wat veranderd. ;-) spannend (alweer :D)
Image
yanightmare

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Energy1982 » 17 Apr 2009 08:15

Spannend hoor. Ik hoop voor je dat ik vandaag binnen is en dat je hem vandaag of eventueel morgen kan gaan halen.
Energy1982

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybbbbbbbbbbbbbbbbbrid

Postby CiviC » 10 Dec 2012 21:11

Afgelopen week een paar keer langs geweest in Veenendaal en ik moet zeggen dat ik prima ben geholpen!

Setje winterbanden gekocht voor zeer nette prijs en IMA uit laten lezen.
Martijn ging direct aan de slag om een nieuwe accu te regelen, ook al was de foutmelding er al uitgehaald met een softwareupdate bij een andere vestiging.

Bodemplaat is kosteloos even tijdelijk even vastgezet nadat ik deze los had gereden.
Kan niet anders zeggen, tot nu toe prima geholpen!
CiviC

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Elegance, premium white pearl.

Previous

Return to Honda dealers