Driessen Honda dealer in Eindhoven

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Driessen Honda dealer in Eindhoven

Postby ronald » 04 Sep 2008 06:56

Via leaseplan ben ik er achter gekomen dat Driessen Honda dealer mijn Neutron blauw HCH in week 02/2009 gaat leveren.

Heeft iemand ervaring met deze dealer? http://www.driessen-honda.nl/

Omdat ik verder nog geen contact heb gehad met de dealer en daar ook verder geen optie heb toegevoegd of besproken ben ik benieuwd welke deals er nog mogelijk zijn. Ik heb nm via de Honda dealer in Doetinchem en Honda dealer in Zwolle mijn offertes laten opmaken.

Welke mogelijkheden kan ik later nog in mijn leaseplan contract toe laten voegen?

Wie kent deze dealer in combinatie met Leaseplan?
ronald

Huidige auto: Renault Clio 1.2 bj 2002

Re: Driessen Honda dealer in Eindhoven

Postby MyHCH » 04 Sep 2008 07:45

Als particulier zou ik niet naar Driessen gaan. Ik ben er zeer onvriendelijk geholpen. De verkoper probeert alleen maar om zo snel mogelijk je handtekening op een formulier te krijgen. Trap er niet in. Misschien dat het met lease anders is dan particulier, maar ik ben er bang voor...
2017 Jazz:Image > 63.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby BlueHCH » 04 Sep 2008 17:11

Driessen heeft niet de beste reputatie in Eindhoven...

Auto afhalen, zorgen dat alles geleverd is en lekker bij je eigen dealer verder gaan zou ik zeggen.
BlueHCH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Xray » 23 Jan 2009 09:12

Hier komt mijn hybrid vandaan. (had geen dealerkeuze)

Deze mannen hebben een MY09 auto geleverd en geprobeerd een MY08 sportpakket er op te zetten.
Dat werkt dus niet.....
Xray

Huidige auto: VW Golf 1.9 Tdi

Postby HaHaMan » 24 Jan 2009 10:00

Gisteren is mijn HCH afgeleverd door Driessen. Ik wist niet dat hij van Driessen kwam, want dat heeft de leasemaatschappij geregeld.
De auto is keurig op mijn werk afgeleverd met ook je juiste carkit erin. Helemaal niets mis mee.

Ik zal de auto echter niet bij deze dealer in onderhoud doen omdat het een enorm eind weg is van mijn werk en huis.
HaHaMan

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2009 ( Urban Titanium )

Postby Xray » 28 Jan 2009 13:41

Ik hoorde gisteren van een andere HCH rijder bij ons op het werk dat Driessen Honda op sterven na dood (lees failliet) is?
Xray

Huidige auto: VW Golf 1.9 Tdi

Postby Guest01 » 28 Jan 2009 16:16

Afgelopen weekend bij Driessen geweest. Driessen bezit erg veel dealer schappen in Eindhoven. Arval heeft bij hun mijn auto in bestelling staan. Doordat ik ongeveer 200 km verder naar het noorden woon is het niet handig om de auto daar in onderhoud te doen. Verkoper belde mij gisteren nog even om wat dingen te bespreken.
Ze zouden me keurig op de hoogte.
Guest01

Huidige auto: ---

Postby ronald » 01 Mar 2009 10:03

Gisteren heb ik nog geprobeert op tijd te zijn bij de HCH meeting in de Meern bij de Bois, helaas was ik er pas om 13.30 uur. Iedereen gemist :( , bij binnenkomst kwam er direct een verkoper aan en ging een gesprek aan met me, bood me koffie aan en ging nog even genieten van de veel aanwezige HCH die er in de showroom stonden en buiten te wachten op aflevering.
Ik ben dan maar doorgereden vanuit de Meern naar Eindhoven, daar aangekomen was de verkoper nog even in gesprek met een toekomstige HCH rijder. Na 15 min nam hij even de tijd om me tussen de afhandeling van de andere verkooppraatje mij even wat vragen te beantwoorden. Kreeg na 10 min zijn kaartje en stond toen alweer buiten, voelde niet helemaal bevredigd zo'n gesprek. De auto is nm via Leaseplan daar besteld en heb dus nooit zelf de onderhandelingen gedaan aldaar. Nu mijn auto over 4 weken geleverd gaat worden bij Randstad wagenparkbeheer te Diemen is het voor Driessen Honda niet mogelijk me aldaar de persoonlijke overdracht te realiseren. Daarom had ik gehoopt het alvast in de showroom in Eindhoven te doen :( , helaas stond ik dus met alleen het kaartje van de verkoper na 10 min alweer buiten.

Gelukkig heb ik in Hengelo bij Auto Scholing Twente mijn auto kunnen onderbrengen voor onderhoud.

Nu dus nog even 4 weken wachten~!!!! :D
ronald

Huidige auto: Renault Clio 1.2 bj 2002

Postby wlunchi » 01 Mar 2009 22:42

ronald wrote:Gisteren heb ik nog geprobeert op tijd te zijn bij de HCH meeting in de Meern bij de Bois, helaas was ik er pas om 13.30 uur. Iedereen gemist :( , bij binnenkomst kwam er direct een verkoper aan en ging een gesprek aan met me, bood me koffie aan en ging nog even genieten van de veel aanwezige HCH die er in de showroom stonden en buiten te wachten op aflevering.
Ik ben dan maar doorgereden vanuit de Meern naar Eindhoven, daar aangekomen was de verkoper nog even in gesprek met een toekomstige HCH rijder. Na 15 min nam hij even de tijd om me tussen de afhandeling van de andere verkooppraatje mij even wat vragen te beantwoorden. Kreeg na 10 min zijn kaartje en stond toen alweer buiten, voelde niet helemaal bevredigd zo'n gesprek. De auto is nm via Leaseplan daar besteld en heb dus nooit zelf de onderhandelingen gedaan aldaar. Nu mijn auto over 4 weken geleverd gaat worden bij Randstad wagenparkbeheer te Diemen is het voor Driessen Honda niet mogelijk me aldaar de persoonlijke overdracht te realiseren. Daarom had ik gehoopt het alvast in de showroom in Eindhoven te doen :( , helaas stond ik dus met alleen het kaartje van de verkoper na 10 min alweer buiten.

Gelukkig heb ik in Hengelo bij Auto Scholing Twente mijn auto kunnen onderbrengen voor onderhoud.

Nu dus nog even 4 weken wachten~!!!! :D

Dit heb ik van andere collega's ook gehoord en ik heb al de 10 keren die ik daar langs ben geweest ook zo'n gevoel overgehouden. Daarom heb ik mijn auto bij Auto HerVen in Den Bosch besteld. Daar werd ik vriendelijk en enthousiast geholpen en kreeg ik niet het gevoel met een verkoper verkoper type zeg maar.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby wlunchi » 18 May 2010 09:18

Hier een positief ervaring met Honda Driessen Eindhoven.

Ik heb Thule dakdragers van loerix geleend, maar bleek dat er een verkeerde onderdeel in de verpakking zat.
Ik ging maandag net om 18:00 uur binnen, letterlijk terwijl ze de lichten aan het uitzetten waren. Toch was ik netjes geholpen en met hem afgesproken dat ik dinsdag ochtend langs kon komen om met de mensen van magazijn te spreken, want zij hebben een beter beeld van wat er gedaan (besteld) moet worden.
Ondertussen heeft loerix ook contact opgenomen met Driessen en met Driessen afgesproken dat ze een nieuwe verpakking gaan bestelling en ik de oude kon omwisselen.
Hij gaf aan dat er groot kans is dat het onderdeel dinsdag middag al binnen is en dat het in ieder geval woensdag al binnen zou moeten zijn.
Mooi op tijd voor mijn vakantie dus.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby kleinratje » 18 May 2010 17:05

Mijn auto ook bij Driessen honda in eindhoven bestelt

ben er binnen gelopen verkoper heeft eerlijkv ertelt over zijn ervaringen met honda civic aangezien collega erin reed raadde mij af om de insight te pakken vanwege krappe ruimte achterin als je 1.75 bent kan je daar niet recht op zitten dus viel vrijsnel af aangezien me vrienden allemaal rond 1.90 hangen

bijna 1 of anderhalf geweest kregen allemaal kortingen en dergelijke meedere malen koffie aangevraagt 10 % korting op de civic gekregen en de bodykit en velgen worden er gratis opgelegd als ik ze gespoten aanlever
als service
verkoper advieseerde me nog een andere verzekering netjes uitgelegt en verschil laten zien (rik heette de beste man)
netjes alles afgehandeld zelfs nog een set winterbanden met orginele velgen erbij gekregen voor 350 euro heel netjes allemaal

dag erna nog netjes opgebelt om te vragen te komen tekenen omdat ik had gebelt dat ik akkoord ging met offerte
kleinratje

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby uglymuddah » 18 May 2010 18:12

Zou je voort gmak ook ff wat leeztekenz willen neerkletteren, da leest wa gemakkelijkert me punte kommas en hoofletterz... ;)
Quid Agis, Medici?

ImagePrius III Aspiration, Pearl White, TNS510, parkeersensoren.
uglymuddah

Huidige auto: Prius 3 Aspiration
TNS 510 Navi
parkeersensoren achter
Pearl White

Postby kleinratje » 18 May 2010 18:18

zou wel willen maar heb dyslectie dus kan helaas niet met leestekens omgaan
kleinratje

Postby kleinratje » 01 Dec 2010 16:46

OKeee

na veel veranderen aan auto toch achter gekomen dat Driessen Honda in Eindhoven gewoon een KUT garage is!

krijg geen medewerking kan geen kabelboom voor mistlampen kopen kan alleen als ik elegance had krijg geen tekeningen van hoe iets vast of los moet
hun willen ook niet helpen monteren of uitleg geven

slechte garage !

ben voor service helemaal na verhagen rotterdam gereden ! Super !!
kleinratje

Postby Rivanka » 04 Dec 2010 17:07

Hallo Kleinratje,

Begrijp dat je hier uit de buurt (Z.O. Brabant) komt(?)
Helemaal naar Rotterdam gereden?
Misschien een tip voor in de buurt: Garage Van Den Akker in Helmond.
Honda-dealer en heb ik prima ervaringen mee.

Groet, Rini
Image

Image
Rivanka

Huidige auto: Honda Insight Elegance (Alabaster Silver Metallic)

Next

Return to Honda dealers