Honda dealer j v dijk

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Honda dealer j v dijk

Postby Henk.W » 31 Oct 2014 10:25

Ik moest deze maand even naar de garage in Goes zijn bij J.v.Dijk, ik kom bij het hek daar hangt een briefje op met de tekst:
Wegens omstandig heden gesloten, er was geen auto meer op het terrein of in de showroom alles weg en voor goed gesloten.

Fijn als je geen mail of brief krijgt dat ze gingen sluiten, of je nu maar even voor de beurten totaal 160km wil rijden.
Dus voor mij wordt het denk ik dit jaar nog een ander merk heel dicht bij huis.

Zo behandel je je klanten.

Vr.gr. Henk
Henk.W

Huidige auto: Honda Insight Hybrid

Re: Honda dealer j v dijk

Postby civicmobiel » 31 Oct 2014 11:05

Henk.W wrote:Ik moest deze maand even naar de garage in Goes zijn bij J.v.Dijk, ik kom bij het hek daar hangt een briefje op met de tekst:
Wegens omstandig heden gesloten, er was geen auto meer op het terrein of in de showroom alles weg en voor goed gesloten.

Fijn als je geen mail of brief krijgt dat ze gingen sluiten, of je nu maar even voor de beurten totaal 160km wil rijden.
Dus voor mij wordt het denk ik dit jaar nog een ander merk heel dicht bij huis.

Zo behandel je je klanten.

Vr.gr. Henk

Inderdaad niet netjes, maar 160km???
Goes-Roozendaal = 43 km
Goes-Hulst = 28km
misschien een tip?
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Postby RedDevil » 31 Oct 2014 12:10

De PZC heeft er een artikeltje aan gewijd:
http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/honda-dealer-be%C3%ABindigt-activiteiten-in-goes-1.4567767
Op de site van Jan van Dijk staat alleen nog vestiging Brielle. Niet best inderdaad.

Als je af en toe wat te doen hebt elders in het land kijk dan of daar ergens een Honda dealer zit.
Ik werk in Gouda en heb mijn auto in onderhoud bij Van Loon aldaar. Kunnen zij rustig de hele dag aan de auto werken terwijl ik van daaruit naar mijn werk fiets.
Mijn schoonouders wonen in Colijnsplaat maar gaan voor onderhoud (aan hun Suzukis) steeds naar Alphen aan den Rijn, waar ze 15 jaar geleden woonden.Ze combineren het dan met andere dingen die ze daar ook nog steeds doen (kapper, tandarts, ...)
2011 HIH Elegance Image => Image over 120.757 km.
Image
RedDevil

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance met Accord toeter, grille block, Green Oil, Waxoyl, UltraGauge, LED & Xenon

Postby MyHCH » 31 Oct 2014 17:14

Met een Honda hoef je eens per 20.000 km naar de garage voor gewoon onderhoud; dit kun je prima inplannen. Ik zou het zelf geen probleem vinden om dan iets verder te moeten rijden. Neem je iets Frans of Duits (zal geen namen noemen) waar je tussen de beurten door ook nog regelmatig mee naar de dealer moet (omdat er weer eens iets veel te snel stuk gaat), dan is het een ander verhaal. Bovendien ben je dan in totaal veel duurder uit en ook kost het je meer tijd. Denk dus goed na voordat je een ander merk koopt!
Overigens gaat de correspondentie met de klanten volgens mij altijd via de dealer en niet via Honda Nederland. Als Jan van Dijk je niets laat weten, dan kun je dat Honda niet kwalijk nemen. Misschien is dat wel één van de redenen dat de dealer failliet is, als zijn service zo slechts was / is.
2017 Jazz:Image > 38.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Return to Honda dealers