Honda Wesselink, Apeldoorn

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Honda Wesselink, Apeldoorn

Postby Febiunz » 30 Jul 2008 15:29

Een nevenvesting van die in Deventer (en ook Emst). Prima hulp gehad van de verkoper aldaar bij het maken van een proefrit. Hij heeft eerst het 1 en ander verteld over de Hybrid, en de wijzigingen voor het 2009 model, waarna we ook meteen in de auto zijn gezet, met de attitude: "Ga eerst maar eens kennis maken met deze auto". Zeer vriendelijke service en persoonlijke aandacht tot nu toe. Nu nog even afwachten als we daadwerkelijk iets gaan bestellen, wat we kunnen regelen :D
Enjoy every second of your life because before you know it, it's over !!!
Febiunz

Huidige auto: Audi A3 Sportback Ambition Proline, 2.0 TDI 140pk

Re: Honda Wesselink, Apeldoorn

Postby JulianB » 09 Aug 2008 19:27

Heb hier mijn HCH vandaan!
Prima en netjes geholpen bij het opstellen van de (lease)offerte...proefrit was niet nodig, want die had ik in Utrecht (woon in Nieuwegein) al gemaakt.
Aardige mensen, die je na 1x ook al bij je naam kennen. Heb de standaard velg + banden kunnen ruilen tegen 16 inch banden met het lichtmetaal van het
sportpakket. Ook vervangend vervoer geregeld als ik de auto kom brengen voor onderhoud...zit namelijk niet in mijn leasecontract! 2e 12volts-stekker hebben ze erg netjes gemonteerd in de achterzijde van de middenconsole!

Collega van me brengt al jaren zijn honda's (CRV + Civic) daar en is zeer lovend over Wesselink....ik kan je meer vertellen over 19.000 km (da's over een week of 16!)
JulianB

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby the martin » 29 Apr 2009 08:27

Even mijn favoriete dealer promoten..

Ben al zo'n 12 jaar klant bij ze. Naast mijn lease auto's heb ik ook nog mijn vrouws 323F bij hun in onderhoud.
Zeer tevreden. Goede service, persoonlijk contact. Je hoeft je naam maar te noemen en ze weten over welke auto het gaat etc..
the martin

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby kiprich » 19 May 2009 16:54

Vorige week heb ik mijn HCH op mogen halen bij Wesselink in Apeldoorn. Alles netjes verzorgd, de auto zag er piekfijn uit, precies zoals ik 'm besteld en in gedachten had.

Tot dusverre prima ervaringen met deze garage, en ik hoop dat dit ook zo blijft bij het toekomstige onderhoud ;)
van een zwarte Lexus IS 220d naar witte Honda Civic Hybrid....
kiprich

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Premium Pearl White

Postby martijn141 » 28 Aug 2009 09:42

perfecte service, ook al kom ik steeds vlak voor sluitingstijd ze maken tijd voor je.
keer geweest voor band repareren, olie bijvullen, bandenspanning, grote beurt. leenfiets is prima, bieden meteen koffie aan.
maar wat ik vooral fijn vind ik dat ze je herinneren... was er voor nog een liter olie na 8.000km en toen stond ie opeens op de brug....'checken of er lekkage is en even controleren omdat je hier vorige maand ook was geweest voor een beurt'.
Helemaal goed dus.
niet wassen -> geen krassen
martijn141

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Return to Honda dealers