De Bois, Amersfoort

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Wat zijn je ervaringen van De Bois Amersfoort?

Uitstekend!
4
80%
Goed
1
20%
Voldoende
0
No votes
Onvoldoende
0
No votes

Total votes : 5

De Bois, Amersfoort

Postby Bennink » 11 Oct 2010 13:38

Topic over De Bois Amersfoort, in de poll kun je je waardering kwijt.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: De Bois, Amersfoort

Postby Medic-XX » 11 Oct 2010 16:45

De bestelling en de aflevering zijn perfect geregeld. Ben er wezen kijken toe de auto binnen was. Ben perfect geholpen met al mijn vragen.
Medic-XX

Huidige auto: Honda Civic Hybrid 2010

Postby matrox » 12 Oct 2010 18:55

Heb goed aangeklikt.

Alles perfect verlopen. Auto (occasion) keurig afgeleverd. Bij afhalen uitgebreide instructie waarbij ieder knopje behandeld werd. Beloofde nieuwe NL handleiding lag nog gesealed in de auto. Onderhandelingen verliepen wel wat stug, maar dat was mogelij omdat ik al een inruilprijs bij een andere vestiging van de Bois had waar zij niet echt blij mee waren maar die ze wel overnamen.

Ook aftersales goed, tegen het einde van de garantietermijn berichtje dat de garantie af liep, dus als er nog dingen waren moest ik even mee komen zodat alles nog onder garantie viel. Is niet specifief voor de Amersfoortse vestiging, maar ik was er wel aangenaam door verrast.

Later bij de vestiging in Zeist achteruitrij sensoren laten inbouwen. Werd tegen een hele gunstige prijs gedaan. Kortom, tevreden over de Bois in het algemeen.
Image
matrox

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Neutron Blue juli 2007.

Postby Bennink » 23 Nov 2010 16:53

Heb mijn waardering van goed naar uitstekend gezet. Ik belde vanmiddag dat een kapot lampje had (binnenverlichting) en vroeg of ik 's middags even langs kon komen. Was geen probleem. Dus ik 's middags naar De Bois, kreeg een kop koffie en toen de kop koffie op was, was het geregeld. Geen rekening, alles netjes via leasemij geregeld. Chapeau!
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby kievit » 19 Jan 2016 01:28

In 2014 een Civic Hybride gekocht voor een nette prijs.

Twee weken later de computer kapot werd via hun een nieuwe twv € 2000,00 ingebouwd mijn auto werd in Rotterdam opgehaald kreeg een vervanger en weer terug gebracht.

In eind 2015 bleek de IMA accu's niet goed te zijn 6 cellen kapot en ook deze werden vervangen € 3000,00 dit allebei via AKTUA verzekeringen.

Blij dat zij 3 jaar garantie gaven.

Binnenkort kijken voor een Honda Insight.

Kevin is daar voor ons een TOP verkoper goede advies en koffie :D , dat telt geen vlotte babbel of verkoop gewoon eerlijk zijn tenover de klant.

Jacques
My precious om maar the lord of the rings te quoten :D

Image
kievit

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Return to Honda dealers