www.HybridAutos.nl

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

www.HybridAutos.nl

Postby Bennink » 06 Sep 2010 07:00

Je hebt de banners op website en forum vast wel gezien: ze zijn nieuw op deze website. HybridAutos.nl is een initiatief van Honda HerVen en Honda KraaiVen.

De website zelf geeft een hoop informatie over de hybrides van Honda en leek mij daarom wel een mooie aanvulling. Meer HIER.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: www.HybridAutos.nl

Postby MyHCH » 06 Sep 2010 20:27

www.hybridautos.nl wrote:Tanken gaat op de gewone manier en de accu voor de elektromotor krijgt stroom door de energie van de auto terug te winnen die bij andere auto’s verloren gaat – start/stop systeem. Als u een keer stopt bij de pomp, is daarom de helft van het werk al gedaan.

Uhm, snapt iemand deze zeer cryptische uitspraak? Als ik bij de pomp stop, dan moet ik gewoon zelf de tank vol tanken...
2017 Jazz:Image > 63.000 km
2014 Civic:Image over 104.094 km
2010 Jazz:Image over 102.170 km
2007 HCH: Image over 83.077 km
MyHCH
Moderator

Huidige auto: Honda Jazz 1.3 CVT comfort

Postby wlunchi » 07 Sep 2010 01:03

MyHCH wrote:
www.hybridautos.nl wrote:Tanken gaat op de gewone manier en de accu voor de elektromotor krijgt stroom door de energie van de auto terug te winnen die bij andere auto’s verloren gaat – start/stop systeem. Als u een keer stopt bij de pomp, is daarom de helft van het werk al gedaan.

Uhm, snapt iemand deze zeer cryptische uitspraak? Als ik bij de pomp stop, dan moet ik gewoon zelf de tank vol tanken...

Misschien bedoelen ze dat je dan maar de helft (een beetje overdreven?) moet gaan tanken?
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Hondahok » 07 Sep 2010 06:44

Ik denk dat ze heel simpel bedoelen dat je accu dan al wer vol zit van de remenergie.
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
Hondahok

Huidige auto: Honda Insight Hybrid Elegance

Return to Honda dealers