Kneppers Autobedrijf Zoetermeer

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Re: Kneppers Autobedrijf Zoetermeer

Postby matrox » 06 Nov 2009 08:56

Pjork wrote:In een jaar tijd hebben wij daar 3 nieuwe auto's gekocht (particulier) en een tweede hands voor mijn dochter.
Altijd even vriendelijk en wat opvallend is, ook na de verkoop blijf je klant en dat zie je elders nog wel eens anders.

Voor zo'n klant zou iedere dealer de rode loper uitrollen. :lol:
Image
matrox

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Neutron Blue juli 2007.

Postby RalfG » 06 Nov 2009 10:49

matrox wrote:
Pjork wrote:In een jaar tijd hebben wij daar 3 nieuwe auto's gekocht (particulier) en een tweede hands voor mijn dochter.
Altijd even vriendelijk en wat opvallend is, ook na de verkoop blijf je klant en dat zie je elders nog wel eens anders.

Dat klopt dan wel maar aan de andere kant koop je bij zo'n bedrijf eerder 4 auto's dan als je slecht behandeld wordt, het kip en het ei verhaal hé wat was eerst de goede service of de goede klant. ;)
Honda Insight Hybrid Urban Titanium
Image
Image
RalfG

Huidige auto: Honda Insight Hybrid - Elegance - Urban Titanium

Postby matrox » 06 Nov 2009 11:09

Tuurlijk, lijkt me sterk dat je, als je slecht behandeld wordt, je na de eerste auto ooit nog een voet binnen zet.
Image
matrox

Postby Pjork » 06 Nov 2009 13:11

RalfG wrote:
matrox wrote:

Dat klopt dan wel maar aan de andere kant koop je bij zo'n bedrijf eerder 4 auto's dan als je slecht behandeld wordt, het kip en het ei verhaal hé wat was eerst de goede service of de goede klant. ;)

Na de verkoop van de eerste auto bemerkte ik hoe prettig het was om te winkelen bij Kneppers, maar dit is niet de reden waarom de andere twee nieuwe auto's volgden.
(Als ik trouwens slecht was behandelend was ik niet terug gegaan)
Maar ik ben qua aanschaf nauwelijks gevoelig voor de klantvriendelijkheid, tussen 2003 en 2008 gaf ik voor vier auto's bij de smart dealer totaal € 65.000 uit, dit ondanks een professioneel klantvriendelijke verkoop.( met een vriendelijke glimlach en een kopje koffie kloppen ze op een gruwelijke manier het geld uit je zak)

Kneppers geeft je het gevoel (en volgens mij is het ook zo, maar dat terzijde) dat ze echt willen dat je plezier hebt en tevreden bent.
Om het even, ik durf zonder enige twijfel een iedereen te verwijzen naar Kneppers.
En dat zegt wel iets.

Ik denk dat dit de kern is;
Bij Kneppers durf ik zodra de Honda CR-Z binnen is, ongezien mijn aankoopcontract te tekenen,....en vertrouw ik blind de inruil vanmijn Insight aan Alexander (verkoper van Kneppers) toe.
Ik denk dat er maar weinig mensen dat over hun dealer durven te zeggen.

(Of ik ook echt mijn insight inruil weet ik niet, ik ben na 5 jaar kleine roadsters rijden erg blij met de ruimte van de Insight.
Maar zodra ik wat nieuws zie ben ik meestal direct verkocht,...letterlijk :D)
Pjork

Huidige auto: Peugeot RCZ 156Pk

Postby Bennink » 06 Nov 2009 13:44

Leuk ;-) Zou je dan de eerste zijn die de CR-Z rijdt straks?
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby Pjork » 06 Nov 2009 13:48

Eerst dan maar eens afwachten wat de prijs, specificaties en echte foto's opleveren,....maar nogmaals ik ben erg gelukkig met de Insight, dus zou zo maar kunnen zijn dat ik deze nog even hou....
Kneppers heeft mij op voorhand (bij de aflevering van de Insight) direct een goede inruilprijs gegarandeerd (ze kennen mij inmiddels ook een beetje) :oops:
Pjork

Postby matrox » 06 Nov 2009 14:05

Pjork wrote:Ik denk dat dit de kern is;
Bij Kneppers durf ik zodra de Honda CR-Z binnen is, ongezien mijn aankoopcontract te tekenen,....en vertrouw ik blind de inruil vanmijn Insight aan Alexander (verkoper van Kneppers) toe.
Ik denk dat er maar weinig mensen dat over hun dealer durven te zeggen.

Ik herken dat gevoel wel. Had ik bij mijn vorige (niet officiële) citroendealer ook. Was ook een klein bedrijf waar je ze jou en je auto gewoon kenden en je met je voornaam aangesproken werd. Heel relaxed, eigenaar liep zelf ook altijd in een stofjas in de werkplaats.
Even lampje verwisselen ofzo zag je nooit een rekening van. Dat soort dingen.
Image
matrox

Postby gigabert » 06 Nov 2009 23:29

Oke duidelijk maandag ff bellen voor onderhoud, woon tegen Hillegom aan, maar kwa woon werk verkeer is dit makkelijker,...
gigabert

Huidige auto: [s]Honda Civic 1.3 Hybrid 1.3 i-DSI i-VTEC IMA Elegance[/s]
VW Golf Variant Comfortline, 1,2 TSI

Postby gigabert » 07 Feb 2010 18:51

Onderhouds beurt had ik bij de dealer in mijn dorp laten doen omdat dit beter uitkwam, ondertussen wel een keer hier geweest omdat mijn raam soms niet goed sloot.

Had even gebeld en kreeg Richard aan de lijn, erg spontane gozer, na het uitleggen van het probleem kreeg ik te horen dat ik altijd hiervoor kon langsrijden en er direct naar gekeken werdt.

2 dagen later werd het probleem me te erg en ben langs gegaan, en werd inderdaad direct geholpen en was na 5 minuten weer weg.
Heb niet eens koffie gekregen... :lol:
gigabert

Huidige auto: [s]Honda Civic 1.3 Hybrid 1.3 i-DSI i-VTEC IMA Elegance[/s]
VW Golf Variant Comfortline, 1,2 TSI

Postby Pjork » 07 Feb 2010 23:25

Die spontane gozer is de eigenaar van het bedrijf, dus als de baas zo is :) ,...
Ik mag dit altijd graag zeggen "ik zei het toch"!!! :D
Pjork

Previous

Return to Honda dealers