Kneppers Autobedrijf Zoetermeer

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Kneppers Autobedrijf Zoetermeer

Postby Ladybug » 10 Jul 2008 00:59

Wij (vriend en ik) gaan de Hybrid bij Kneppers te Zoetermeer bestellen.
We hebben voor onze nieuwe lease-auto best wat merken bekeken bij verschillende merkdealers, en dit wordt onze 3e nieuwe auto.
Maar zo vriendelijk en ongedwongen zijn we nog nooit ontvangen. We werden zelf geholpen door de directeur, Richard Kneppers.
Lekker gewoon, spijkerbroek aan, geen gladde praatjes en kan nog wat leuks vanaf voor de leaserijder.

Klein bedrijf waar ze nog snappen wat klantvriendelijk en service inhoudt.
Website: http://www.kneppersautobedrijf.nl/
Ladybug

Re: Kneppers Autobedrijf Zoetermeer

Postby Indy500 » 20 Jul 2008 08:32

Ladybug wrote: We werden zelf geholpen door de directeur, Richard Kneppers.
Lekker gewoon, spijkerbroek aan, geen gladde praatjes...

Vorig jaar op de RAI (pasen) liep ie rond in een konijnenpak :mrgreen:
Indy500

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby djidee » 21 Jul 2008 07:19

Indy500 wrote:

Dat geeft een hele andere dimensie aan "lekker gewoon" :mrgreen:
djidee

Huidige auto: Ford Fietstas 1.4tdci (huur/voorloop auto)

Postby Nimble » 30 Jul 2008 10:35

Ladybug wrote:Wij (vriend en ik) gaan de Hybrid bij Kneppers te Zoetermeer bestellen.
We hebben voor onze nieuwe lease-auto best wat merken bekeken bij verschillende merkdealers, en dit wordt onze 3e nieuwe auto.
Maar zo vriendelijk en ongedwongen zijn we nog nooit ontvangen. We werden zelf geholpen door de directeur, Richard Kneppers.
Lekker gewoon, spijkerbroek aan, geen gladde praatjes en kan nog wat leuks vanaf voor de leaserijder.

Klein bedrijf waar ze nog snappen wat klantvriendelijk en service inhoudt.
Website: http://www.kneppersautobedrijf.nl/

Ik heb exact dezelfde ervaring gehad. Ik ben ook bij meerdere dealers van verschillende merken geweest, en hier werden we veruit het beste geholpen. Het was een ongedwongen sfeer, we werden gelijk in de auto gezet van ga maar rijden. Het voelde zeg maar dorps aan :)
Nimble

Huidige auto: Renault Megane Grandtour

Postby Ladybug » 08 Aug 2008 20:25

Indy500 wrote:

Ben weer terug van vakantie, dus wat late reactie. Kan het me zomaar van die man voorstellen hahaha.
Maar aardige vent! Net even langs geweest om te vragen hoe het verlopen is met bestellen, collega was ook zeer vriendelijk.
Ladybug

Postby Stef » 09 Aug 2008 14:00

Ik ben ook in Zoetermeer geweest voor de HCH. Heb de zelfde ervaring als jullie. Zonder afspraak gelijk proefrit gemaakt en offerte op laten stellen. Gekozen voor de volgende opties:
17"velgen, parkeersensoren en Pioneer AVIC BT900 systeem.
Week 36/ 37 wordt ie geleverd... Ben benieuwd.
Stef.
Stef

Huidige auto: Alfa Romeo 147 T- Spark

Postby Raynie » 29 Jan 2009 17:32

Ik heb mijn HCH ook besteld bij Kneppers. werd wel goed opgevangen proefrit ging allemaal makkelijk.
wij hadden een jonge verkoper had van mij wel wat pit mogen hebben.
later bleek dat wij een ander type velg op papier hebben staan dan ons was laten zien.
later nog terug geweest maar zij noemen de velg anders B15 terwijl het B35 velgen zijn van het zelfde merk.
Men heeft het nu wel op de offerte aangepast, alleen nu maar hopen dat ik dan wel de velgen krijg die ons verkocht is.
zo niet neem ik gewoon de standaard velgen en koop dan zelf mooie voor die 1500 euro die hun rekenen.
Raynie

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid ( Hondata )

Postby Raynie » 30 Jan 2009 16:10

Raynie wrote:Ik heb mijn HCH ook besteld bij Kneppers. werd wel goed opgevangen proefrit ging allemaal makkelijk.
wij hadden een jonge verkoper had van mij wel wat pit mogen hebben.
later bleek dat wij een ander type velg op papier hebben staan dan ons was laten zien.
later nog terug geweest maar zij noemen de velg anders B15 terwijl het B35 velgen zijn van het zelfde merk.
Men heeft het nu wel op de offerte aangepast, alleen nu maar hopen dat ik dan wel de velgen krijg die ons verkocht is.
zo niet neem ik gewoon de standaard velgen en koop dan zelf mooie voor die 1500 euro die hun rekenen.

"Update"
Ben net bij kneppers geweest. Ik krijg toch de B35 velgen die ik wilde hebben in de offerte stondt het verkeerd,
Maar op de aflever bon staat het wel goed. Gelukkig maar heb gelijk gevraagt dat ze mijn Emblemen er af halen.
Raynie

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid ( Hondata )

Postby OnlyHybrid » 27 Mar 2009 16:10

Ik heb een beetje een apart verhaal, mijn auto is namelijk geleverd door Honda dealer De Wit uit Den Haag. Dat komt omdat de auto door een andere collega besteld was maar deze collega is ondertussen mijn collega niet meer. Ik zou ook een HCH gaan rijden en had nog net niet de definitieve bestelling geplaatst, dus ik ben in de HCH van de collega gaan rijden die ik vandaag heb op kunnen halen.

Nu was ik voor mijn "eigen" bestelling langs gegaan bij Kneppers in Zoetermeer, deze hadden mij heel goed en vooral vriendelijk geholpen, offerte gemaakt en geholpen met de auto "oppimpen". Niets was onmogelijk en alles kon!!

Maar toen moest ik dus de auto gaan rijden die van een andere dealer kwam en die verder zonder toeters of bellen geleverd zou worden. Eerst met De Wit in overleg gegaan of ik een aantal accessoires later ingebouwd / geleverd kon krijgen, maar niet alles was mogelijk zoals ik dat graag wilde en zoals dat wel door Kneppers uitgevoerd zou gaan worden.

Ik heb nu via de leasemaatschappij gevraagd of het goed is dat ik de geleverde auto (van De Wit) naar Kneppers kan brengen om daar al het "meer" werk uit te laten voeren. Dit was geen probleem en Kneppers vond dit uiteraard ook geen probleem en werkt heel graag mee om mijn auto verder te "verbouwen".

Al met al ben ik zeer tevreden over de handelwijze van Knepppers, die mij graag helpen, hoewel ik niet een nieuwe auto bij hun heb kunnen afnemen, maar wel de extra accessoires.
OnlyHybrid

Huidige auto: Nu nog een Peugeot 307sw NavTeq
Maar binnenkort een HCH 2009

Postby Odysee » 29 Mar 2009 21:23

Hallo,

Ik snap bericht hierboven niet helemaal.
Ik heb een dikke maand geleden m'n auto opgehaald bij de Wit in Den Haag.
De keuze die ze daar hebben in accessores achteraf ingebouwd is enorm.
Navigatie, Leder, beeldschermen in hoofdsteunen, TV Tuner, getinte ramen, 17inch velgen etc etc.
Omdat mijn budget vrij ruim was heb ik dit allemaal laten inbouwen. En ze hebben voor mij nog een leuk prijsje geregeld.
Odysee

Postby M74 » 30 Mar 2009 07:58

Ook ik heb mijn auto bij Kneppers vandaan. Ik heb mijn auto in juli besteld en de auto stond in december al klaar in de showroom. Echter mocht deze nog niet op kenteken gezet worden van de leasemaatschappij. Maar ondertussen was ik van werkgever veranderd en nam ik mijn nieuwe auto mee.
Ik zou per 1 febr. 2009 beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Echter mocht ik mijn nieuwe auto pas na mijn proeftijd meenemen. De auto heeft van dec.08 tot en met 14 maart in de showroom gestaan. Autokneppers op de hoogte gesteld van de wisseling van werkgever en leasemaatschappij. De nieuwe leasemaatschappij liet heel lang niets van zich horen en er was wat onzekerheid over de bevestiging van mijn leaseauto door de nieuwe leasemaatschappij. Kneppers heeft zeker 2 maanden geen duidelijkheid gehad over wie nu mijn auto zou overnemen en zeker 3 maanden een auto in de showroom gehad welke zij hebben moeten voorschieten. Nooit hebben ze mij onder druk gezet om de auto aan een ander te verkopen of mijn werkgever te bellen om de auto te bevestigen. Ik ben wekelijks up to date gehouden over de gang van zaken en ze hebben geduldig gewacht om de auto op kenteken te zetten. Welke dealer houdt een auto bijna 3 maanden vast zonder enige vorm van bevestiging?

De keuze voor en HcH is ook te danken aan de verkoper Alexander. Hij wist mij te overtuigen om een proefrit te maken alvorens ik de HcH ging afkraken. Vervolgens liet hij me foto's zien van de auto's welke zij geleverd hebben. Verschillende combinaties van lederen interieur, grote assorti aan sportvelgen en alles achteraf inbouw. Ondanks dat ik een leaserijder ben, hebben ze ruimschoots de tijd voor me genomen om mijn wensen in vervulling te brengen. Aan leaserijders verdienen ze niet veel. De leasemaatschappijen knijpen de dealers helemaal leeg op de aanschaf van de auto's. Daarnaast duurt het 3 maanden voordat de leasemaatschappijen de auto betalen nadat deze geleverd is. Voor de dealer is het aantrekkelijker om een auto aan een particulier te verkopen dan aan een leasemaatschappij. Dit alles heeft Kneppers niet weerhouden om mijn auto voor mij vast te houden. Het was wel pijnlijk om mijn auto in de showroom te zien staan schitteren voor 3 maanden. Ze hadden de auto netjes op slot gedaan zodat niemand er in kon zitten.
Bij de aflevering duidelijke instructies gehad en een extra'tje gekregen voor de auto. De HcH pimpen is voor Kneppers geen probleem. Men kijkt nergens van op en doet alles in hun macht om je tegemoet te komen in je wensen.

Bij deze mijn dank aan Richard, Alexander en Menno voor hun geduld en de top service!
M74

Postby OnlyHybrid » 06 Apr 2009 12:55

Odysee wrote:Hallo,

Ik snap bericht hierboven niet helemaal.
Ik heb een dikke maand geleden m'n auto opgehaald bij de Wit in Den Haag.
De keuze die ze daar hebben in accessores achteraf ingebouwd is enorm.
Navigatie, Leder, beeldschermen in hoofdsteunen, TV Tuner, getinte ramen, 17inch velgen etc etc.
Omdat mijn budget vrij ruim was heb ik dit allemaal laten inbouwen. En ze hebben voor mij nog een leuk prijsje geregeld.

De Wit in Den Haag is ook niet "Slecht" alleen vond ik dat Kneppers in Zoetermeer net iets verder ging in hun dienstverlening.
En een voor mij belangrijke overweging hierin was dat Kneppers mij netjes Xenon kan bieden en De Wit niet.
De overige accessoires zouden mogelijk ook bij De Wit in orde geweest zijn denk ik, maar op het gebied van de Xenon durfde zij het niet aan.
OnlyHybrid

Huidige auto: Nu nog een Peugeot 307sw NavTeq
Maar binnenkort een HCH 2009

Postby Ed-1 » 28 Aug 2009 21:00

Ik zie heel veel positieve reacties van de verkoop afdeling. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de werkplaats van Kneppers Autobedrijf? Ben benieuwd naar jullie mening.
Ed-1

Postby gigabert » 05 Nov 2009 10:48

Mijn auto moet binnenkort zijn eerste onderhoudsbeurt (de 20.000 km) nu zit ik bij een klant tegen Zoetermeer, hoe is het onderhoud daar geregeld?

Krijg je bijvoorbeeld ook echt de juiste olie (heb ergens gelezen dat ze andere olie in de auto deden) ?
gigabert

Huidige auto: [s]Honda Civic 1.3 Hybrid 1.3 i-DSI i-VTEC IMA Elegance[/s]
VW Golf Variant Comfortline, 1,2 TSI

Postby Pjork » 05 Nov 2009 15:42

Kneppers is een ontzettend prettige dealer.

In een jaar tijd hebben wij daar 3 nieuwe auto's gekocht (particulier) en een tweede hands voor mijn dochter.
Altijd even vriendelijk en wat opvallend is, ook na de verkoop blijf je klant en dat zie je elders nog wel eens anders.
Ze zijn door en door betrouwbaar, komen afspraken na en mijn ervaring is ze werken in de eerste instantie voor de klant en daarna voor hun portemonnee.
Dit werkt trouwens erg goed voor de portemonnee van de dealer, dik tevreden klanten komen immers terug.
Bij mijn vorige auto kreeg ik probleempjes met de 11 maanden oude lichtmetalen velgen, (vlekjes op de velg), zonder enig probleem en gezeur geen gedoe, maar simpelweg garantie en zoek maar een paar nieuwe uit.

Ook bij Kneppers gaat wel eens iets kleins fout, maar de wijze waarop het opgelost wordt daar gaat het om,....
Er zijn zonder twijfel veel goede dealers in nederland, maar dit is een van de beste!

Een ouderwetse service en klantvriendelijkheid.
Pjork

Huidige auto: Peugeot RCZ 156Pk

Next

Return to Honda dealers