Honda Auto Vervoort & Zn Dordrecht

Informatie over de Honda dealers in Nederland.

Honda Auto Vervoort & Zn Dordrecht

Postby Ron H » 02 May 2009 21:35

Iemand ook ervaring met deze dealer?
Ron H

Huidige auto: Voorheen 2x HCH, nu even DS5 hybrid4

Re: Honda Auto Vervoort & Zn Dordrecht

Postby Spammetje » 02 May 2009 22:36

Ervaring is een groot woord.

Allereerst wilde ik bij deze dealer een proefrit maken van 2 uur ipv de standaard 45 minuten. Dit bleek niet te gaan met het kul-argument dat de HCH verder de hele dag door anderen gereserveerd was. Toen ik vroeg op welke tijdstippen dat dan wel mogelijk was gaf men ontwijkende antwoorden. Bij de aanschaf van mijn HCH heb ik hier een prijsopgave laten maken. Daarbij zijn mij nog een aantal dingen opgevallen. Men gaf zeer weinig voor mijn huidige wagen terug, gesterkt met allerlei (in mijn ogen vervelende) verkopers-argumenten. Daarnaast werd ik geholpen door zo'n gladde jongen in gelikt kostuum; iets wat mij meestal bij dealers niet zo aanstaat. Hoe duurder het pak hoe hoger de prijs zeg ik altijd maar.

Uiteindelijk ben ik bij de firma Los in Ridderkerk terecht gekomen waar ik dus gewoon door iemand in een sweater werd geholpen, zonder poespas, en met een prijsopgave die 1250 euro in mijn voordeel uitviel tov Vervoort. Bij deze dealer had ik trouwens ook de proefrit gemaakt van 2 uur wat geen enkel probleem bleek te zijn.

Resumerend: Ik ben niet zo kapot van deze dealer. Ik kom zelf uit Dordrecht, maar ik rij voor service en andere zaken graag die 10 kilometer om naar de firma Los in Ridderkerk.
Image (Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid)
Spammetje

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Re: Honda Auto Vervoort & Zn Dordrecht

Postby kievit » 26 Mar 2016 17:03

Heb goede ervaring opgedaan met de baas zelf en hij was zeer behulpzaam om te kijken wat de mogenlijkheden waren.

Zeker geen gelikte persoon gewoon een normale vent net als zijn zoon.

Geen verkopers praatjes want daar hou ik niet van (hoewel ik het vroeger in de orgelhande wel deed :D ).

Mooie prijs gekregen voor de HCH en geen geleuter wel veel koffie met vriendelijk ontvangt. :o

Heb ruim een uur gereden, no problemo. :lol:
My precious om maar the lord of the rings te quoten :D

Image
kievit

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Return to Honda dealers