by Sirach » 24 Nov 2011 13:06
Zoals algemeen bekend is op het ogenblik, hebben revolutionair-nl en ik de grootste problemen, die ook door mijn dealer worden erkend en ook door Honda Nederland, die mijn data van de computer hebben door gestuurd naar Japan, inmiddels heb ik de HCH ingeruild op een HIGH elegance om van het meer dan jaar lang ergeren aan een auto die onbetrouwbaar is op de weg met name met accelereren door het wegvallen van de assist en een batterij pak dat slechts heel langzaam wordt geladen,Het batterij pak is aan zijn 2e vervanging toe binnen een jaar en dat ligt niet aan mijn rijstijl volgens mijn dealer want die is gewoon goed voor het rijden met een Hybride, het opladen van de accu pakketten gaat slechts maar op een laag pitje terwijl ook de CVT kuren gaat krijgen terwijl het lampje van de assist al helemaal niet meer brand, maar misschien dat mijn kritiek meer wordt geaccepteerd als ex chef werkplaats van een groot autobedrijf in het westen waar mijn dealer van op de hoogte is, want ik vind het vreemd dat een groot aantal dealers gewoon blijft ontkennen, wat betreft het battery pack garantie klopt, als dealer moet je alle service brieven die door de fabrikant worden voor geschreven uitvoeren, ook al wil de klant dat niet, anders kun je niet alleen je garantie verspelen naar de klant, maar ook nog het dealerschap.