HCH (AC): In Car Entertainment

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Civic Hybrid.

HCH (AC): In Car Entertainment

Postby Bennink » 03 Aug 2009 09:22

Het topic voor de Civic over je ICE, ofwel de In Car Entertainment. Plaats hier foto's, vragen en ideeën over je ICE.
Last edited by Bennink on 08 Aug 2009 22:50, edited 1 time in total.
Reason: Insight vervangen door Civic
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: HCH (AC): In Car Entertainment

Postby Bennink » 08 Aug 2009 22:49

Prowler attendeerde me op mijn fout... sorry, bij deze open in het topic voor ICE van de CIVIC HYBRID. :lol:
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby wlunchi » 10 Aug 2009 05:27

A.S. zaterdag krijg ik eindelijk mijn Subwoofer en extra versterker erbij. Ik zal ff kijken wanneer ik de auto een poets beurtje kan geven om wat foto's te plaatsen.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Flavio » 24 Jan 2011 20:42

Ik wil een aktieve subwoofer in de kofferbak inbouwen.
Aangezien er een grote (IMA) accu in de kofferbak zit :D , kan je ergens in de kofferbak 12V voor een versterker aftappen?
2008 HCH: Image
Flavio

Postby jeroen » 24 Jan 2011 20:50

ik heb een actieve subwoofer in de hybride zitten heb vanuit de kofferruimte een draad via de achterbank naar buiten en vervolgens onder de auto onder de kunstof afdekplaat naar de motorruimte gelegd en vervolgens aangesloten op de accu is een uurtje werk maar dan liggen de draden wel beschermd weggewerkt
NU OOK VOOR HYBRIDERIJDERS
Image
jeroen

Huidige auto: Honda Civic 1.8 i vtec

Netjes zelf USB / Ipod aansluiting dmv ICElink

Postby Merlyn » 15 Mar 2012 20:50

Zelf bestelde ik enige jaren geleden een HCH. Ik wilde wel USB en Ipod aansluiting, maar niet een hele nieuwe radio/navigatie aanschaffen (+ montage..)

Een ICE-link kan iedereen gemakkelijk zelf installeren en wegwerken. Achterin het vakje onder de radio zit nl een klepje wat je eenvoudig open kan wippen met een schroevedraaien. Midden bovenin zit het lipje waarmee het vast klikt, Deze komt vanzelf los wanneer je daar een schroevendraaier tussen wrikt. Nu kan je bij de aansluitingen achterop de radio. Klik hier de ICElink in. Er is maar één plek waar deze in past. Om deze 'makkelijk' op de tast te vinden zijn hiervan zijn plaatjes te vinden op het internet (installation manuals). Ook het voorste bakje in de middenconsole is op vergelijkbare wijze los te maken. Met enige beleid is op deze wijze zelf de ICElink te plaatsen, zonder de fabrieksradio of het dashboard los te hoeven maken. Zodoende komt de icelink te rusten in het voorste bakje in de middenconsole en is alles uit zicht weggewerkt. Ook met een USB stick in de ICE link kan het bakje nog worden afgesloten. Bediening en aflezen gebeurt via stuurwiel en het display van de standaardradio.

Scheelde me een hoop geld. :)
Merlyn

Huidige auto: Had een Honda Civic Hybrid

Postby HCHHCH » 03 Sep 2012 16:59

Ik overweeg een HCH aan te schaffen uit 2009, maar vind het belangrijk dat ik mijn iPhone aan kan sluiten op het audio-systeem. Om er muziek mee te kunnen luisteren en indien mogelijk ook om mee te bellen. Is dat eenvoudig / betaalbaar bij het 2009 model?

Bedankt vast voor jullie reacties.
HCHHCH

Huidige auto: Overweegt een Honda Civic Hybrid

Postby civicmobiel » 03 Sep 2012 21:44

HCHHCH wrote:Ik overweeg een HCH aan te schaffen uit 2009, maar vind het belangrijk dat ik mijn iPhone aan kan sluiten op het audio-systeem. Om er muziek mee te kunnen luisteren en indien mogelijk ook om mee te bellen. Is dat eenvoudig / betaalbaar bij het 2009 model?

Bedankt vast voor jullie reacties.

Wij hebben geen enkel problemen met de iPhone in combinatie met nav systeem van Kenwood
Muziek draaien we via de speciale link met de iPod.
Groet
Ps HCH van 2011
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Image.........Image
civicmobiel

Huidige auto: BMW 318i Touring M-Pakket

Postby pvo » 25 Sep 2012 21:32

Beste hybrid rijders,

Ik heb zelf een HCH uit 2011. Het is het business model met een navigatie systeem ingebouwd. Na het lezen van dit forum werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig wat voor type ik nu precies heb.
Image

Is dit onder het plastic gewoon de "Clarion max973hd"? Zijn hier leuke dingen voor te downlaoden?

Alvast bedankt voor jullie hulp/antwoord!

Met vriendelijke groet,
Patrick
pvo

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Return to Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires